Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2883
Название: ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ
Другие названия: Psychophysiological Aspects of the use of Informative-communicative Technologies (ICT) in Higher Education
Авторы: Кравченко, Н. В.
Kravchenko, N.
Ключевые слова: information and communication technologies
applications of ICT in education
psychophysiology
pedagogical competence
higher education
информационно-коммуникационные технологии
способы применения ИКТ
психофизиология человека
педагогические компетенции
высшая школа
Дата публикации: 2012
Издательство: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Краткий осмотр (реферат): The paper proves the urgency of psychophysiological aspect research of use of information and communication technologies in teaching, designates psychological and physiological features of cognitive activity. Practical recommendations how to use the information and communication technologies are grounded in educational process of the higher institution according to the personal psychophysiology.
Описание: Кравченко, Н. В. Психофізіологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі ВНЗ [Текст] / Н. В. Кравченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 155-159.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2883
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12knvthe.pdf207,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.