Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2791
Назва: | ПРИМЕНЕНИЕ ТАБЛИЦ СОПРЯЖЕННОСТИ В ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ ФАКТОРНЫХ ВЛИЯНИЙ |
Інші назви: | Use of Contingency Tables in Pedagogical Research of Factor Influences |
Автори: | Пономарев, А. С. Згурская, М. П. Ponomarjov, А. Zgurskaya, M. |
Ключові слова: | higher technical education contingency tables educational process randomized model dispersion analysis teacher academic rank высшее техническое образование таблицы сопряженности учебный процесс рандомизированные модели дисперсионный анализ вчене звання ученое звание вища технічна освіта таблиці спряженості навчальний процес рандомізовані моделі дисперсійний аналіз викладач |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy |
Бібліографічний опис: | Пономарев, А. С. Применение таблиц сопряженности в педагогических исследованиях факторных влияний [Текст] / А. С. Пономарев, М. П. Згурская // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 224-229. |
Короткий огляд (реферат): | The results of pedagogical researche of influence the factor “academic rank of a teacher” of the level of students’ knowledge at higher technical school while studying general technical cycle
disciplines. On the basis of the randomized models of the dispersion analysis, the efficiency has
been proved of applying contingency tables for receiving statistically important conclusions about a qualitative influence of the factor under study on the educational process efficiency factor. Рассмотрены результаты педагогических исследований влияния фактора «ученое звание преподавателя» на уровень знаний студентов высшей технической школы при изучении общетехнического цикла дисциплин. Доказано на основе рандомизированных моделей дисперсионного анализа эффективность применения таблиц сопряженности для получения статистически значимых выводов о качественных влияниях исследуемого фактора на показатели эффективности учебного процесса. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2791 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11pasrfi.pdf | 258,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.