Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2791
Назва: ПРИМЕНЕНИЕ ТАБЛИЦ СОПРЯЖЕННОСТИ В ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ ФАКТОРНЫХ ВЛИЯНИЙ
Інші назви: Use of Contingency Tables in Pedagogical Research of Factor Influences
Автори: Пономарев, А. С.
Згурская, М. П.
Ponomarjov, А.
Zgurskaya, M.
Ключові слова: higher technical education
contingency tables
educational process
randomized model
dispersion analysis
teacher
academic rank
высшее техническое образование
таблицы сопряженности
учебный процесс
рандомизированные модели
дисперсионный анализ
вчене звання
ученое звание
вища технічна освіта
таблиці спряженості
навчальний процес
рандомізовані моделі
дисперсійний аналіз
викладач
Дата публікації: 2011
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Бібліографічний опис: Пономарев, А. С. Применение таблиц сопряженности в педагогических исследованиях факторных влияний [Текст] / А. С. Пономарев, М. П. Згурская // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 224-229.
Короткий огляд (реферат): The results of pedagogical researche of influence the factor “academic rank of a teacher” of the level of students’ knowledge at higher technical school while studying general technical cycle disciplines. On the basis of the randomized models of the dispersion analysis, the efficiency has been proved of applying contingency tables for receiving statistically important conclusions about a qualitative influence of the factor under study on the educational process efficiency factor.
Рассмотрены результаты педагогических исследований влияния фактора «ученое звание преподавателя» на уровень знаний студентов высшей технической школы при изучении общетехнического цикла дисциплин. Доказано на основе рандомизированных моделей дисперсионного анализа эффективность применения таблиц сопряженности для получения статистически значимых выводов о качественных влияниях исследуемого фактора на показатели эффективности учебного процесса.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2791
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11pasrfi.pdf258,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.