Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2786
Title: ДИДАКТИЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАСТУПНОСТІ ЗМІСТУ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Other Titles: Didactic Terms of Realizing the Succession of Practical Training Contents for Food Technology Specialists
Authors: Мостова, Л. М.
Mostovaya, L.
Keywords: practical training contents
industrial training
technological practice
prediploma practice
didactic terms
food technologies
educational qualificational levels
содержание практической подготовки
производственная практика
технологическая практика
преддипломная практика
дидактические условия
пищевые технологии
образовательно-квалификационные уровни
зміст практичної підготовки
виробнича практика
технологічна практика
переддипломна практика
дидактичні умови
харчові технології
освітньо-кваліфікаційні рівні
Issue Date: 2011
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Citation: Мостова, Л. М. Дидактичні умови реалізації наступності змісту практичної підготовки фахівців із харчових технологій [Текст] / Л. М. Мостова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 73-78.
Abstract: In experience of using the succession as a form providing integration of knowledge by practical training food technology specialists. The didactic terms are considered of realizing the succession of practical training contents for students of different educational qualificational levels.
Висвітлено досвід застосування наступності як форми забезпечення інтеграції знань із практичної підготовки фахівців із харчових технологій. Розглянуто дидактичні умови реалізації наступності змісту практичної підготовки студентів різних освітньо-кваліфікаційних рівнів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2786
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11mlmfts.pdf204,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.