Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2784
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ СИСТЕМНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ВНЗ ДОСВІДУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Інші назви: Conceptual Framework of Systematic Pedagogical Study of Forming the Experience of Cross- Cultural Communication in Students of Universities
Автори: Колбіна, Т. В.
Kolbina, T.
Ключові слова: cross-cultural communication
experience
professional activity
conceptual model
methodological approaches
preparation of specialists
межкультурная коммуникация
профессиональная деятельность
концептуальная модель
методологические подходы
подготовка специалистов
міжкультурна комунікація
досвід
професійна діяльність
концептуальна модель
методологічні підходи
підготовка фахівців
Дата публікації: 2011
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Бібліографічний опис: Колбіна, Т. В. Концептуальні засади системного педагогічного дослідження формування у студентів ВНЗ досвіду міжкультурної комунікації [Текст] / Т. В. Колбіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 12-17.
Короткий огляд (реферат): There has been developed a conceptual model of forming in student the experience of cross-cultural communication with is invariant while training specialists of any field of activities. It proves that the model represents the logic of carrying out systems scientific research.
Розроблено концептуальну модель формування у студентів досвіду міжкультурної комунікації, яка є інваріантною для підготовки фахівців будь-якого профілю. Доведено, що модель відтворює логіку здійснення системного наукового дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2784
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11ktvcsu.pdf220,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.