Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2784
Title: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ СИСТЕМНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ВНЗ ДОСВІДУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Other Titles: Conceptual Framework of Systematic Pedagogical Study of Forming the Experience of Cross- Cultural Communication in Students of Universities
Authors: Колбіна, Т. В.
Kolbina, T.
Keywords: cross-cultural communication
experience
professional activity
conceptual model
methodological approaches
preparation of specialists
межкультурная коммуникация
профессиональная деятельность
концептуальная модель
методологические подходы
подготовка специалистов
міжкультурна комунікація
досвід
професійна діяльність
концептуальна модель
методологічні підходи
підготовка фахівців
Issue Date: 2011
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Citation: Колбіна, Т. В. Концептуальні засади системного педагогічного дослідження формування у студентів ВНЗ досвіду міжкультурної комунікації [Текст] / Т. В. Колбіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 12-17.
Abstract: There has been developed a conceptual model of forming in student the experience of cross-cultural communication with is invariant while training specialists of any field of activities. It proves that the model represents the logic of carrying out systems scientific research.
Розроблено концептуальну модель формування у студентів досвіду міжкультурної комунікації, яка є інваріантною для підготовки фахівців будь-якого профілю. Доведено, що модель відтворює логіку здійснення системного наукового дослідження.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2784
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11ktvcsu.pdf220,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.