Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2784
Title: | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ СИСТЕМНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ВНЗ ДОСВІДУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ |
Other Titles: | Conceptual Framework of Systematic Pedagogical Study of Forming the Experience of Cross- Cultural Communication in Students of Universities |
Authors: | Колбіна, Т. В. Kolbina, T. |
Keywords: | cross-cultural communication experience professional activity conceptual model methodological approaches preparation of specialists межкультурная коммуникация профессиональная деятельность концептуальная модель методологические подходы подготовка специалистов міжкультурна комунікація досвід професійна діяльність концептуальна модель методологічні підходи підготовка фахівців |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Ukrainian Engineering Pedagogical Academy |
Citation: | Колбіна, Т. В. Концептуальні засади системного педагогічного дослідження формування у студентів ВНЗ досвіду міжкультурної комунікації [Текст] / Т. В. Колбіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 12-17. |
Abstract: | There has been developed a conceptual model of forming in student the experience of cross-cultural communication with is invariant while training specialists of any field of activities. It proves that the model represents the logic of carrying out systems scientific research. Розроблено концептуальну модель формування у студентів досвіду міжкультурної комунікації, яка є інваріантною для підготовки фахівців будь-якого профілю. Доведено, що модель відтворює логіку здійснення системного наукового дослідження. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2784 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11ktvcsu.pdf | 220,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.