Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолбіна, Т. В.-
dc.contributor.authorKolbina, T.-
dc.date.accessioned2013-12-03T08:18:37Z-
dc.date.available2013-12-03T08:18:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКолбіна, Т. В. Концептуальні засади системного педагогічного дослідження формування у студентів ВНЗ досвіду міжкультурної комунікації [Текст] / Т. В. Колбіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 12-17.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2784-
dc.description.abstractThere has been developed a conceptual model of forming in student the experience of cross-cultural communication with is invariant while training specialists of any field of activities. It proves that the model represents the logic of carrying out systems scientific research.uk_UK
dc.description.abstractРозроблено концептуальну модель формування у студентів досвіду міжкультурної комунікації, яка є інваріантною для підготовки фахівців будь-якого профілю. Доведено, що модель відтворює логіку здійснення системного наукового дослідження.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherUkrainian Engineering Pedagogical Academyuk_UK
dc.subjectcross-cultural communicationuk_UK
dc.subjectexperienceuk_UK
dc.subjectprofessional activityuk_UK
dc.subjectconceptual modeluk_UK
dc.subjectmethodological approachesuk_UK
dc.subjectpreparation of specialistsuk_UK
dc.subjectмежкультурная коммуникацияuk_UK
dc.subjectпрофессиональная деятельностьuk_UK
dc.subjectконцептуальная модельuk_UK
dc.subjectметодологические подходыuk_UK
dc.subjectподготовка специалистовuk_UK
dc.subjectміжкультурна комунікація-
dc.subjectдосвід-
dc.subjectпрофесійна діяльність-
dc.subjectконцептуальна модель-
dc.subjectметодологічні підходи-
dc.subjectпідготовка фахівців-
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ СИСТЕМНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ВНЗ ДОСВІДУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇuk_UK
dc.title.alternativeConceptual Framework of Systematic Pedagogical Study of Forming the Experience of Cross- Cultural Communication in Students of Universitiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11ktvcsu.pdf220,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.