Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2784
Название: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ СИСТЕМНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ВНЗ ДОСВІДУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Другие названия: Conceptual Framework of Systematic Pedagogical Study of Forming the Experience of Cross- Cultural Communication in Students of Universities
Авторы: Колбіна, Т. В.
Kolbina, T.
Ключевые слова: cross-cultural communication
experience
professional activity
conceptual model
methodological approaches
preparation of specialists
межкультурная коммуникация
профессиональная деятельность
концептуальная модель
методологические подходы
подготовка специалистов
міжкультурна комунікація
досвід
професійна діяльність
концептуальна модель
методологічні підходи
підготовка фахівців
Дата публикации: 2011
Издательство: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Библиографическое описание: Колбіна, Т. В. Концептуальні засади системного педагогічного дослідження формування у студентів ВНЗ досвіду міжкультурної комунікації [Текст] / Т. В. Колбіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 12-17.
Краткий осмотр (реферат): There has been developed a conceptual model of forming in student the experience of cross-cultural communication with is invariant while training specialists of any field of activities. It proves that the model represents the logic of carrying out systems scientific research.
Розроблено концептуальну модель формування у студентів досвіду міжкультурної комунікації, яка є інваріантною для підготовки фахівців будь-якого профілю. Доведено, що модель відтворює логіку здійснення системного наукового дослідження.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2784
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11ktvcsu.pdf220,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.