Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2774
Назва: ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ ЇХНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Інші назви: Higher School Teaching Staff Professional Competency as their Performance Indicator
Автори: Борова, Т. А.
Borova, T.
Ключові слова: competence
professional competency
higher school teaching staff professional competences
key professional
general professional
specific professional competences
qualimetry method of calculation
профессиональная компетентность
квалиметрический метод вычисления
общепрофессиональные
компетентність
компетенція
професійна компетентність
професійна компетентність науково-педагогічного працівника
базові компетенції
загальнофахові компетенції
спеціальнофахові компетенції
кваліметричний метод обчислювання
Дата публікації: 2011
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Бібліографічний опис: Борова, Т. А. Професійна компетентність науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу як індикатор ефективності їхньої діяльності [Текст] / Т. А. Борова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 265-269.
Короткий огляд (реферат): This article deals with the analyses of the teaching staff professional competence system as a result of their professional improvement and development. The nature of such concepts it is determined as: competence, competency, professional competency of higher school teaching staff.The main features of higher school teaching staff professional competences it is characterized .
У статті проаналізовано систему професійних компетентностей науково-педагогічних працівників ВНЗ як результат формування та розвитку їх професійної діяльності. Визначено сутність понять компетенція, компетентність, професійна компетентність науковопедагогічного працівника ВНЗ. Охарактеризовано особливості професійної компетентності науково-педагогічного працівника вищого навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2774
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11btacpi.pdf203,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.