Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2774
Назва: ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ ЇХНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Інші назви: Higher School Teaching Staff Professional Competency as their Performance Indicator
Автори: Борова, Т. А.
Borova, T.
Ключові слова: competence
professional competency
higher school teaching staff professional competences
key professional
general professional
specific professional competences
qualimetry method of calculation
профессиональная компетентность
квалиметрический метод вычисления
общепрофессиональные
Дата публікації: 2011
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Короткий огляд (реферат): This article deals with the analyses of the teaching staff professional competence system as a result of their professional improvement and development. The nature of such concepts it is determined as: competence, competency, professional competency of higher school teaching staff.The main features of higher school teaching staff professional competences it is characterized .
Опис: Борова, Т. А. Професійна компетентність науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу як індикатор ефективності їхньої діяльності [Текст] / Т. А. Борова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 265-269.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2774
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11btacpi.pdf203,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.