Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2774
Title: | ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ ЇХНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Other Titles: | Higher School Teaching Staff Professional Competency as their Performance Indicator |
Authors: | Борова, Т. А. Borova, T. |
Keywords: | competence professional competency higher school teaching staff professional competences key professional general professional specific professional competences qualimetry method of calculation профессиональная компетентность квалиметрический метод вычисления общепрофессиональные компетентність компетенція професійна компетентність професійна компетентність науково-педагогічного працівника базові компетенції загальнофахові компетенції спеціальнофахові компетенції кваліметричний метод обчислювання |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy |
Citation: | Борова, Т. А. Професійна компетентність науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу як індикатор ефективності їхньої діяльності [Текст] / Т. А. Борова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 265-269. |
Abstract: | This article deals with the analyses of the teaching staff professional competence system as a
result of their professional improvement and development. The nature of such concepts it is
determined as: competence, competency, professional competency of higher school teaching staff.The main features of higher school teaching staff professional competences it is characterized . У статті проаналізовано систему професійних компетентностей науково-педагогічних працівників ВНЗ як результат формування та розвитку їх професійної діяльності. Визначено сутність понять компетенція, компетентність, професійна компетентність науковопедагогічного працівника ВНЗ. Охарактеризовано особливості професійної компетентності науково-педагогічного працівника вищого навчального закладу. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2774 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11btacpi.pdf | 203,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.