Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2774
Название: ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ ЇХНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Другие названия: Higher School Teaching Staff Professional Competency as their Performance Indicator
Авторы: Борова, Т. А.
Borova, T.
Ключевые слова: competence
professional competency
higher school teaching staff professional competences
key professional
general professional
specific professional competences
qualimetry method of calculation
профессиональная компетентность
квалиметрический метод вычисления
общепрофессиональные
Дата публикации: 2011
Издательство: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Краткий осмотр (реферат): This article deals with the analyses of the teaching staff professional competence system as a result of their professional improvement and development. The nature of such concepts it is determined as: competence, competency, professional competency of higher school teaching staff.The main features of higher school teaching staff professional competences it is characterized .
Описание: Борова, Т. А. Професійна компетентність науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу як індикатор ефективності їхньої діяльності [Текст] / Т. А. Борова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 265-269.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2774
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11btacpi.pdf203,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.