Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2768
Назва: СУТНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Інші назви: The Essence of Pedagogical Accompaniment of the Educational Process
Автори: Єрьоменко, О. А.
Yeryomenko, O.
Ключові слова: educational process
professional activities
профессиональная деятельность
образовательный процесс
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Короткий огляд (реферат): The article presents the interpretation of the concept "accompaniment", also the correlation of the different areas of scientific knowledge in the definition of this notion is emphasized: pedagogy, psychology, social pedagogy, sociology. The author discloses the purpose and function of pedagogical accompaniment of the educational process, kinds of pedagogical influence on the accompanied object are characterized. In particular, the realization algorithm of pedagogical accompaniment of the educational process is worked out.
Опис: Єрьоменко, Ольга Анатоліївна. Сутність педагогічного супроводу освітнього процесу [Текст] / О. А. Єрьоменко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 96-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2768
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12yoaaep.pdf191,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.