Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2751
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ДО ЗАПОБІГАННЯ ТА РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Other Titles: Theoretical Basics of Formation of Future Pedagogue for Prevention and Solving of Conflicts Among Students
Authors: Порохня, Л. А.
Porokhnya, L.
Keywords: pedagogue’s readiness
prevention of conflicts
solving of conflicts
future teachers
professional training
готовность педагога
предупреждения конфликтных ситуаций
разрешения конфликтных ситуаций
будущий учитель
профессиональная подготовка
формування
готовність педагога
запобігання конфліктних ситуацій
розв’язання конфліктних ситуацій
учнівське середовище
майбутній учитель
професійна підготовка
Issue Date: 2012
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Citation: Порохня, Л. А. Особливості психолого-педагогічного аналізу конфліктної ситуації [Текст] / Л. А. Порохня // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 30-31. - С. 246-251.
Abstract: The article is based on the analysis of psychological pedagogical literature, the theoretical foundations of formation of the readiness for prevention and solving of conflicts among students .The importance of psychological pedagogical subjects for formation of personal and professional qualities of future teachers is determined.
На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розглянуто теоретичні засади формування готовності майбутнього учителя до запобігання та розв’язання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі як цілісної системи. Визначено важливість курсів психолого-педагогічних дисциплін для формування особистісних і професійних важливих якостей майбутнього учителя.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2751
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12placas.pdf193,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.