Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2751
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Порохня, Л. А. | - |
dc.contributor.author | Porokhnya, L. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-21T09:39:11Z | - |
dc.date.available | 2013-11-21T09:39:11Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Порохня, Л. А. Особливості психолого-педагогічного аналізу конфліктної ситуації [Текст] / Л. А. Порохня // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 30-31. - С. 246-251. | - |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2751 | - |
dc.description.abstract | The article is based on the analysis of psychological pedagogical literature, the theoretical foundations of formation of the readiness for prevention and solving of conflicts among students .The importance of psychological pedagogical subjects for formation of personal and professional qualities of future teachers is determined. | uk_UK |
dc.description.abstract | На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розглянуто теоретичні засади формування готовності майбутнього учителя до запобігання та розв’язання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі як цілісної системи. Визначено важливість курсів психолого-педагогічних дисциплін для формування особистісних і професійних важливих якостей майбутнього учителя. | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Ukrainian Engineering Pedagogical Academy | uk_UK |
dc.subject | pedagogue’s readiness | uk_UK |
dc.subject | prevention of conflicts | uk_UK |
dc.subject | solving of conflicts | uk_UK |
dc.subject | future teachers | uk_UK |
dc.subject | professional training | uk_UK |
dc.subject | готовность педагога | uk_UK |
dc.subject | предупреждения конфликтных ситуаций | uk_UK |
dc.subject | разрешения конфликтных ситуаций | uk_UK |
dc.subject | будущий учитель | uk_UK |
dc.subject | профессиональная подготовка | uk_UK |
dc.subject | формування | - |
dc.subject | готовність педагога | - |
dc.subject | запобігання конфліктних ситуацій | - |
dc.subject | розв’язання конфліктних ситуацій | - |
dc.subject | учнівське середовище | - |
dc.subject | майбутній учитель | - |
dc.subject | професійна підготовка | - |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ДО ЗАПОБІГАННЯ ТА РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ | uk_UK |
dc.title.alternative | Theoretical Basics of Formation of Future Pedagogue for Prevention and Solving of Conflicts Among Students | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12placas.pdf | 193,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.