Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПорохня, Л. А.-
dc.contributor.authorPorokhnya, L.-
dc.date.accessioned2013-11-21T09:39:11Z-
dc.date.available2013-11-21T09:39:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПорохня, Л. А. Особливості психолого-педагогічного аналізу конфліктної ситуації [Текст] / Л. А. Порохня // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 30-31. - С. 246-251.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2751-
dc.description.abstractThe article is based on the analysis of psychological pedagogical literature, the theoretical foundations of formation of the readiness for prevention and solving of conflicts among students .The importance of psychological pedagogical subjects for formation of personal and professional qualities of future teachers is determined.uk_UK
dc.description.abstractНа основі аналізу психолого-педагогічної літератури розглянуто теоретичні засади формування готовності майбутнього учителя до запобігання та розв’язання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі як цілісної системи. Визначено важливість курсів психолого-педагогічних дисциплін для формування особистісних і професійних важливих якостей майбутнього учителя.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherUkrainian Engineering Pedagogical Academyuk_UK
dc.subjectpedagogue’s readinessuk_UK
dc.subjectprevention of conflictsuk_UK
dc.subjectsolving of conflictsuk_UK
dc.subjectfuture teachersuk_UK
dc.subjectprofessional traininguk_UK
dc.subjectготовность педагогаuk_UK
dc.subjectпредупреждения конфликтных ситуацийuk_UK
dc.subjectразрешения конфликтных ситуацийuk_UK
dc.subjectбудущий учительuk_UK
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UK
dc.subjectформування-
dc.subjectготовність педагога-
dc.subjectзапобігання конфліктних ситуацій-
dc.subjectрозв’язання конфліктних ситуацій-
dc.subjectучнівське середовище-
dc.subjectмайбутній учитель-
dc.subjectпрофесійна підготовка-
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ДО ЗАПОБІГАННЯ ТА РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical Basics of Formation of Future Pedagogue for Prevention and Solving of Conflicts Among Studentsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12placas.pdf193,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.