Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2741
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ |
Інші назви: | Theoretical Aspects of Professional Preparation of Future Social Pedagogues to the Work with Disadapted Children and Youth |
Автори: | Костіна, В. В. Kostina, V. |
Ключові слова: | social pedagogue educational environment professional training future social pedagogue disadapted children and youth социальный педагог дезадаптация профессионально направленная среда профессиональная подготовка дезадаптированныме дети и молодежь |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy |
Короткий огляд (реферат): | In the article maintenance of preparation of future social pedagogues to work with disadapted children and youth in the educational environment and the essence of concept «disadaptation» are analyzed. The features of work of social pedagogues with maladjusted children and youth are clarified |
Опис: | Костіна, В. В. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю [Текст] / В. В. Костіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 205-209. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2741 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12kvvdcy.pdf | 199,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.