Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2741
Title: | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ |
Other Titles: | Theoretical Aspects of Professional Preparation of Future Social Pedagogues to the Work with Disadapted Children and Youth |
Authors: | Костіна, В. В. Kostina, V. |
Keywords: | social pedagogue educational environment professional training future social pedagogue disadapted children and youth социальный педагог дезадаптация профессионально направленная среда профессиональная подготовка дезадаптированныме дети и молодежь соціальний педагог дезадаптація професійно спрямоване середовище освітнє середовище професійна підготовка майбутні соціальні педагоги дезадаптовані діти та молодь |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy |
Citation: | Костіна, В. В. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю [Текст] / В. В. Костіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 205-209. |
Abstract: | In the article maintenance of preparation of future social pedagogues to work with
disadapted children and youth in the educational environment and the essence of concept «disadaptation» are analyzed. The features of work of social pedagogues with maladjusted children and youth are clarified Розкрито зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю в умовах професійно спрямованого освітнього середовища; проаналізовано сутність поняття «дезадаптація». Виділено особливості роботи соціального педагога з дезадаптованими дітьми та молоддю. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2741 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12kvvdcy.pdf | 199,16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.