Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2741
Title: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ
Other Titles: Theoretical Aspects of Professional Preparation of Future Social Pedagogues to the Work with Disadapted Children and Youth
Authors: Костіна, В. В.
Kostina, V.
Keywords: social pedagogue
educational environment
professional training
future social pedagogue
disadapted children and youth
социальный педагог
дезадаптация
профессионально направленная среда
профессиональная подготовка
дезадаптированныме дети и молодежь
соціальний педагог
дезадаптація
професійно спрямоване середовище
освітнє середовище
професійна підготовка
майбутні соціальні педагоги
дезадаптовані діти та молодь
Issue Date: 2012
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Citation: Костіна, В. В. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю [Текст] / В. В. Костіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 205-209.
Abstract: In the article maintenance of preparation of future social pedagogues to work with disadapted children and youth in the educational environment and the essence of concept «disadaptation» are analyzed. The features of work of social pedagogues with maladjusted children and youth are clarified
Розкрито зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю в умовах професійно спрямованого освітнього середовища; проаналізовано сутність поняття «дезадаптація». Виділено особливості роботи соціального педагога з дезадаптованими дітьми та молоддю.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2741
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12kvvdcy.pdf199,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.