Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2741
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костіна, В. В. | - |
dc.contributor.author | Kostina, V. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-21T07:55:08Z | - |
dc.date.available | 2013-11-21T07:55:08Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Костіна, В. В. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю [Текст] / В. В. Костіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 205-209. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2741 | - |
dc.description.abstract | In the article maintenance of preparation of future social pedagogues to work with disadapted children and youth in the educational environment and the essence of concept «disadaptation» are analyzed. The features of work of social pedagogues with maladjusted children and youth are clarified | uk_UK |
dc.description.abstract | Розкрито зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю в умовах професійно спрямованого освітнього середовища; проаналізовано сутність поняття «дезадаптація». Виділено особливості роботи соціального педагога з дезадаптованими дітьми та молоддю. | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy | uk_UK |
dc.subject | social pedagogue | uk_UK |
dc.subject | educational environment | uk_UK |
dc.subject | professional training | uk_UK |
dc.subject | future social pedagogue | uk_UK |
dc.subject | disadapted children and youth | uk_UK |
dc.subject | социальный педагог | uk_UK |
dc.subject | дезадаптация | uk_UK |
dc.subject | профессионально направленная среда | uk_UK |
dc.subject | профессиональная подготовка | uk_UK |
dc.subject | дезадаптированныме дети и молодежь | uk_UK |
dc.subject | соціальний педагог | - |
dc.subject | дезадаптація | - |
dc.subject | професійно спрямоване середовище | - |
dc.subject | освітнє середовище | - |
dc.subject | професійна підготовка | - |
dc.subject | майбутні соціальні педагоги | - |
dc.subject | дезадаптовані діти та молодь | - |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ | uk_UK |
dc.title.alternative | Theoretical Aspects of Professional Preparation of Future Social Pedagogues to the Work with Disadapted Children and Youth | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12kvvdcy.pdf | 199,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.