Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2741
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКостіна, В. В.-
dc.contributor.authorKostina, V.-
dc.date.accessioned2013-11-21T07:55:08Z-
dc.date.available2013-11-21T07:55:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2741-
dc.descriptionКостіна, В. В. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю [Текст] / В. В. Костіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 205-209.uk_UK
dc.description.abstractIn the article maintenance of preparation of future social pedagogues to work with disadapted children and youth in the educational environment and the essence of concept «disadaptation» are analyzed. The features of work of social pedagogues with maladjusted children and youth are clarifieduk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherUkrainian Engineering Pedagogics Academyuk_UK
dc.subjectsocial pedagogueuk_UK
dc.subjecteducational environmentuk_UK
dc.subjectprofessional traininguk_UK
dc.subjectfuture social pedagogueuk_UK
dc.subjectdisadapted children and youthuk_UK
dc.subjectсоциальный педагогuk_UK
dc.subjectдезадаптацияuk_UK
dc.subjectпрофессионально направленная средаuk_UK
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UK
dc.subjectдезадаптированныме дети и молодежьuk_UK
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical Aspects of Professional Preparation of Future Social Pedagogues to the Work with Disadapted Children and Youthuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12kvvdcy.pdf199,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.