Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2734
Название: ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ШЛЯХОМ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
Другие названия: Functioning of the Students’ Individualized Educating System Through Organization of Students’ Self-Education
Авторы: Городиський, М. І.
Шаленко, Є. В.
Gorodiskiy, N.
Shalenko, E.
Ключевые слова: сognitive independence
individualized education
organization of students’ self- education
students
system of education
management
components
познавательная самостоятельность
организация самостоятельной работы
система обучения
пізнавальна самостійність
індивідуалізоване навчання
організація самостійної роботи
студенти
система навчання
управління
компоненти
Дата публикации: 2012
Издательство: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Библиографическое описание: Городиський, М. І. Функціонування індивідуалізованої системи навчання шляхом організації самостійної роботи студентів [Текст] / М. І. Городиський, Є. В. Шаленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 90-95.
Краткий осмотр (реферат): The basic methodological principles of the management of students’ cognitive activity are examined in the given article. The understanding of the concept is analysed. Basic components of the students’ cognitive independence are revealed as the results of the research: motivational, content-operating and volitional, as well as their description is given. Finally the questionnaire data are resulted and the conclusions are made.
Розглянуто основні методологічні положення управління пізнавальною діяльністю студентів. Проаналізовано зміст даного поняття. Наведено і схарактеризовано основні компоненти пізнавальної самостійності студентів: мотиваційний, змістовно-операційний і вольовий. Наведено анкетні дані і зроблено висновки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2734
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12gnioss.pdf224,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.