Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2734
Назва: ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ШЛЯХОМ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
Інші назви: Functioning of the Students’ Individualized Educating System Through Organization of Students’ Self-Education
Автори: Городиський, М. І.
Шаленко, Є. В.
Gorodiskiy, N.
Shalenko, E.
Ключові слова: сognitive independence
individualized education
organization of students’ self- education
students
system of education
management
components
познавательная самостоятельность
организация самостоятельной работы
система обучения
пізнавальна самостійність
індивідуалізоване навчання
організація самостійної роботи
студенти
система навчання
управління
компоненти
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Бібліографічний опис: Городиський, М. І. Функціонування індивідуалізованої системи навчання шляхом організації самостійної роботи студентів [Текст] / М. І. Городиський, Є. В. Шаленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 90-95.
Короткий огляд (реферат): The basic methodological principles of the management of students’ cognitive activity are examined in the given article. The understanding of the concept is analysed. Basic components of the students’ cognitive independence are revealed as the results of the research: motivational, content-operating and volitional, as well as their description is given. Finally the questionnaire data are resulted and the conclusions are made.
Розглянуто основні методологічні положення управління пізнавальною діяльністю студентів. Проаналізовано зміст даного поняття. Наведено і схарактеризовано основні компоненти пізнавальної самостійності студентів: мотиваційний, змістовно-операційний і вольовий. Наведено анкетні дані і зроблено висновки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2734
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12gnioss.pdf224,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.