Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2734
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Городиський, М. І. | - |
dc.contributor.author | Шаленко, Є. В. | - |
dc.contributor.author | Gorodiskiy, N. | - |
dc.contributor.author | Shalenko, E. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-15T08:24:36Z | - |
dc.date.available | 2013-11-15T08:24:36Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Городиський, М. І. Функціонування індивідуалізованої системи навчання шляхом організації самостійної роботи студентів [Текст] / М. І. Городиський, Є. В. Шаленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 90-95. | - |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2734 | - |
dc.description.abstract | The basic methodological principles of the management of students’ cognitive activity are examined in the given article. The understanding of the concept is analysed. Basic components of the students’ cognitive independence are revealed as the results of the research: motivational, content-operating and volitional, as well as their description is given. Finally the questionnaire data are resulted and the conclusions are made. | uk_UK |
dc.description.abstract | Розглянуто основні методологічні положення управління пізнавальною діяльністю студентів. Проаналізовано зміст даного поняття. Наведено і схарактеризовано основні компоненти пізнавальної самостійності студентів: мотиваційний, змістовно-операційний і вольовий. Наведено анкетні дані і зроблено висновки. | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy | uk_UK |
dc.subject | сognitive independence | uk_UK |
dc.subject | individualized education | uk_UK |
dc.subject | organization of students’ self- education | uk_UK |
dc.subject | students | uk_UK |
dc.subject | system of education | uk_UK |
dc.subject | management | uk_UK |
dc.subject | components | uk_UK |
dc.subject | познавательная самостоятельность | uk_UK |
dc.subject | организация самостоятельной работы | uk_UK |
dc.subject | система обучения | uk_UK |
dc.subject | пізнавальна самостійність | - |
dc.subject | індивідуалізоване навчання | - |
dc.subject | організація самостійної роботи | - |
dc.subject | студенти | - |
dc.subject | система навчання | - |
dc.subject | управління | - |
dc.subject | компоненти | - |
dc.title | ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ШЛЯХОМ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ | uk_UK |
dc.title.alternative | Functioning of the Students’ Individualized Educating System Through Organization of Students’ Self-Education | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12gnioss.pdf | 224,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.