Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2679
Название: | ГЕРМЕНЕВТИКА ЯК МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДГРУНТЯ ГУМАНІЗАЦІЇ ВІЙСЬКОВО- ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
Авторы: | Марченко, О. Г. |
Ключевые слова: | військово-професійна освіта герменевтика гуманізація педагогічний процес навчальна інформація особистісний смисл розуміння |
Дата публикации: | 21-окт-2013 |
Библиографическое описание: | Марченко О. Г. Герменевтика як методологічне підґрунтя гуманізації військово-професійної освіти / О. Г. Марченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 234-239. |
Краткий осмотр (реферат): | Обґрунтовано доцільність звертання до герменевтики як методологічного підґрунтя гуманізації військово-професійної освіти. Герменевтику розглянуто в аспекті вивчення питань особистісного смислу навчальної інформації, її логічних зв’язків, а також взаєморозуміння суб’єктів педагогічного процесу. |
Описание: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти [Текст] = Проблемы инженерно-педагогического образования = Problems of engineering pedagogic education : збірник наук. праць : вид. 1 раз на квартал. Вип. 28-29 / Укр. інж.-пед. акад. ; гол. ред. О. Е. Коваленко. - Вид. з квітня 2001 р. - Х. : [б. в.], 2010. - 276 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2074-8922 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/2679 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
10mogpme.pdf | 205,37 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.