Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2679
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марченко, О. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-21T10:25:38Z | - |
dc.date.available | 2013-10-21T10:25:38Z | - |
dc.date.issued | 2013-10-21 | - |
dc.identifier.citation | Марченко О. Г. Герменевтика як методологічне підґрунтя гуманізації військово-професійної освіти / О. Г. Марченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 234-239. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2679 | - |
dc.description | Проблеми інженерно-педагогічної освіти [Текст] = Проблемы инженерно-педагогического образования = Problems of engineering pedagogic education : збірник наук. праць : вид. 1 раз на квартал. Вип. 28-29 / Укр. інж.-пед. акад. ; гол. ред. О. Е. Коваленко. - Вид. з квітня 2001 р. - Х. : [б. в.], 2010. - 276 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2074-8922 | uk_UK |
dc.description.abstract | Обґрунтовано доцільність звертання до герменевтики як методологічного підґрунтя гуманізації військово-професійної освіти. Герменевтику розглянуто в аспекті вивчення питань особистісного смислу навчальної інформації, її логічних зв’язків, а також взаєморозуміння суб’єктів педагогічного процесу. | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | військово-професійна освіта | - |
dc.subject | герменевтика | - |
dc.subject | гуманізація | - |
dc.subject | педагогічний процес | - |
dc.subject | навчальна інформація | - |
dc.subject | особистісний смисл | - |
dc.subject | розуміння | - |
dc.title | ГЕРМЕНЕВТИКА ЯК МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДГРУНТЯ ГУМАНІЗАЦІЇ ВІЙСЬКОВО- ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10mogpme.pdf | 205,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.