Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2679
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМарченко, О. Г.-
dc.date.accessioned2013-10-21T10:25:38Z-
dc.date.available2013-10-21T10:25:38Z-
dc.date.issued2013-10-21-
dc.identifier.citationМарченко О. Г. Герменевтика як методологічне підґрунтя гуманізації військово-професійної освіти / О. Г. Марченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 234-239.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2679-
dc.descriptionПроблеми інженерно-педагогічної освіти [Текст] = Проблемы инженерно-педагогического образования = Problems of engineering pedagogic education : збірник наук. праць : вид. 1 раз на квартал. Вип. 28-29 / Укр. інж.-пед. акад. ; гол. ред. О. Е. Коваленко. - Вид. з квітня 2001 р. - Х. : [б. в.], 2010. - 276 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2074-8922uk_UK
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність звертання до герменевтики як методологічного підґрунтя гуманізації військово-професійної освіти. Герменевтику розглянуто в аспекті вивчення питань особистісного смислу навчальної інформації, її логічних зв’язків, а також взаєморозуміння суб’єктів педагогічного процесу.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectвійськово-професійна освіта-
dc.subjectгерменевтика-
dc.subjectгуманізація-
dc.subjectпедагогічний процес-
dc.subjectнавчальна інформація-
dc.subjectособистісний смисл-
dc.subjectрозуміння-
dc.titleГЕРМЕНЕВТИКА ЯК МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДГРУНТЯ ГУМАНІЗАЦІЇ ВІЙСЬКОВО- ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10mogpme.pdf205,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.