Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2679
Назва: | ГЕРМЕНЕВТИКА ЯК МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДГРУНТЯ ГУМАНІЗАЦІЇ ВІЙСЬКОВО- ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Марченко, О. Г. |
Ключові слова: | військово-професійна освіта герменевтика гуманізація педагогічний процес навчальна інформація особистісний смисл розуміння |
Дата публікації: | 21-жов-2013 |
Бібліографічний опис: | Марченко О. Г. Герменевтика як методологічне підґрунтя гуманізації військово-професійної освіти / О. Г. Марченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 234-239. |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано доцільність звертання до герменевтики як методологічного підґрунтя гуманізації військово-професійної освіти. Герменевтику розглянуто в аспекті вивчення питань особистісного смислу навчальної інформації, її логічних зв’язків, а також взаєморозуміння суб’єктів педагогічного процесу. |
Опис: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти [Текст] = Проблемы инженерно-педагогического образования = Problems of engineering pedagogic education : збірник наук. праць : вид. 1 раз на квартал. Вип. 28-29 / Укр. інж.-пед. акад. ; гол. ред. О. Е. Коваленко. - Вид. з квітня 2001 р. - Х. : [б. в.], 2010. - 276 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2074-8922 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2679 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10mogpme.pdf | 205,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.