Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2679
Назва: ГЕРМЕНЕВТИКА ЯК МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДГРУНТЯ ГУМАНІЗАЦІЇ ВІЙСЬКОВО- ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Автори: Марченко, О. Г.
Ключові слова: військово-професійна освіта
герменевтика
гуманізація
педагогічний процес
навчальна інформація
особистісний смисл
розуміння
Дата публікації: 21-жов-2013
Бібліографічний опис: Марченко О. Г. Герменевтика як методологічне підґрунтя гуманізації військово-професійної освіти / О. Г. Марченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 234-239.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано доцільність звертання до герменевтики як методологічного підґрунтя гуманізації військово-професійної освіти. Герменевтику розглянуто в аспекті вивчення питань особистісного смислу навчальної інформації, її логічних зв’язків, а також взаєморозуміння суб’єктів педагогічного процесу.
Опис: Проблеми інженерно-педагогічної освіти [Текст] = Проблемы инженерно-педагогического образования = Problems of engineering pedagogic education : збірник наук. праць : вид. 1 раз на квартал. Вип. 28-29 / Укр. інж.-пед. акад. ; гол. ред. О. Е. Коваленко. - Вид. з квітня 2001 р. - Х. : [б. в.], 2010. - 276 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2074-8922
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2679
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10mogpme.pdf205,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.