Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2676
Назва: ФІЛОСОФСЬКІ ТА ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ» ДО МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Автори: Лунячек, В. Е.
Ключові слова: державне управління
якість освіти
методологія
закони діалектичного матеріалізму
системний підхід
синергетичний підхід
діяльнісний підхід
Дата публікації: 18-жов-2013
Бібліографічний опис: Лунячек, Вадим Едуардович. Філософські та загальнонаукові підходи до підготовки магістрів за спеціальністю "Державне управління" до моніторингу якості освіти [Текст] / В. Е. Лунячек // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 28-29. - С. 22-29.
Короткий огляд (реферат): У роботі висвітлено філософські та загальнонаукові підходи щодо підготовки магістрів за спеціальністю «Державне управління» до моніторингу якості освіти. Особлива увага приділяється положенням системного підходу, як основи для поліпшення підготовки керівних кадрів для гуманітарної сфери в цілому і системи освіти зокрема.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2676
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10lvemeq.pdf229,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.