Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869
Название: | НАУКОВІ КОНЦЕПЦІЇ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ |
Авторы: | Майський, Г. Ю. |
Ключевые слова: | організація педагогічна практика модель організації неперервної педагогічної практики рівні система компонент |
Дата публикации: | 10-янв-2013 |
Библиографическое описание: | Майський, Г. Ю. Наукові концепції з питань організації педагогічної практики / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 8-12. |
Краткий осмотр (реферат): | На основі аналізу наукової літератури розглянуто існуючі концепції з питань організації педагогічної практики. Описано прогностичну модель організації неперервної педагогічної практики, яка включає такі рівні: репродуктивний, адаптивний, локально-моделюючий, системно-моделюючий, системно-моделюючий поведінку і діяльність. Модель представлено у вигляді системи, що включає гностичний, проектувальний, конструктивний, комунікативний та організаторський компоненти |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/1869 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
G. Maiskiy ,37.pdf | 397,85 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.