Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869
Title: НАУКОВІ КОНЦЕПЦІЇ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
Authors: Майський, Г. Ю.
Keywords: організація
педагогічна практика
модель організації неперервної педагогічної практики
рівні
система
компонент
Issue Date: 10-Jan-2013
Citation: Майський, Г. Ю. Наукові концепції з питань організації педагогічної практики / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 8-12.
Abstract: На основі аналізу наукової літератури розглянуто існуючі концепції з питань організації педагогічної практики. Описано прогностичну модель організації неперервної педагогічної практики, яка включає такі рівні: репродуктивний, адаптивний, локально-моделюючий, системно-моделюючий, системно-моделюючий поведінку і діяльність. Модель представлено у вигляді системи, що включає гностичний, проектувальний, конструктивний, комунікативний та організаторський компоненти
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1869
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
G. Maiskiy ,37.pdf397,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.