Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869
Назва: НАУКОВІ КОНЦЕПЦІЇ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
Автори: Майський, Г. Ю.
Ключові слова: організація
педагогічна практика
модель організації неперервної педагогічної практики
рівні
система
компонент
Дата публікації: 10-січ-2013
Бібліографічний опис: Майський, Г. Ю. Наукові концепції з питань організації педагогічної практики / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 8-12.
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу наукової літератури розглянуто існуючі концепції з питань організації педагогічної практики. Описано прогностичну модель організації неперервної педагогічної практики, яка включає такі рівні: репродуктивний, адаптивний, локально-моделюючий, системно-моделюючий, системно-моделюючий поведінку і діяльність. Модель представлено у вигляді системи, що включає гностичний, проектувальний, конструктивний, комунікативний та організаторський компоненти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1869
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
G. Maiskiy ,37.pdf397,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.