Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайський, Г. Ю.-
dc.date.accessioned2013-01-10T11:42:39Z-
dc.date.available2013-01-10T11:42:39Z-
dc.date.issued2013-01-10-
dc.identifier.citationМайський, Г. Ю. Наукові концепції з питань організації педагогічної практики / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 8-12.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1869-
dc.description.abstractНа основі аналізу наукової літератури розглянуто існуючі концепції з питань організації педагогічної практики. Описано прогностичну модель організації неперервної педагогічної практики, яка включає такі рівні: репродуктивний, адаптивний, локально-моделюючий, системно-моделюючий, системно-моделюючий поведінку і діяльність. Модель представлено у вигляді системи, що включає гностичний, проектувальний, конструктивний, комунікативний та організаторський компонентиuk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectорганізаціяuk_UK
dc.subjectпедагогічна практика-
dc.subjectмодель організації неперервної педагогічної практики-
dc.subjectрівні-
dc.subjectсистема-
dc.subjectкомпонент-
dc.titleНАУКОВІ КОНЦЕПЦІЇ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
G. Maiskiy ,37.pdf397,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.