Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1868
Назва: ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО РОЗРОБКИ ТА ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИСТЕМ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Автори: Бондаренко, Т. С.
Кожевніков, Г. К.
Ключові слова: готовність
інженер-педагог
модель
професіограма
комп’ютерна навчальна система
педагогічні умови
тестові дослідження
Дата публікації: 10-січ-2013
Бібліографічний опис: Кожевніков, Г. К. Педагогічна модель формування готовності до розробки та використання комп'ютерних навчальних систем у майбутніх інженерів-педагогів / Г. К. Кожевніков, Т. С. Бондаренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 218-223.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто ключові підходи до формування готовності до розробки і використання комп'ютерних навчальних систем. Описано структурні компоненти педагогічної моделі формування готовності та їх зв'язки. Визначено педагогічні умови, за яких формування готовності може бути ефективним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1868
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
G. Kozhevnikov_T. Bondarenko_37.pdf148 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.