Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1868
Назва: | ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО РОЗРОБКИ ТА ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИСТЕМ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Автори: | Бондаренко, Т. С. Кожевніков, Г. К. |
Ключові слова: | готовність інженер-педагог модель професіограма комп’ютерна навчальна система педагогічні умови тестові дослідження |
Дата публікації: | 10-січ-2013 |
Бібліографічний опис: | Кожевніков, Г. К. Педагогічна модель формування готовності до розробки та використання комп'ютерних навчальних систем у майбутніх інженерів-педагогів / Г. К. Кожевніков, Т. С. Бондаренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 218-223. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто ключові підходи до формування готовності до розробки і використання комп'ютерних навчальних систем. Описано структурні компоненти педагогічної моделі формування готовності та їх зв'язки. Визначено педагогічні умови, за яких формування готовності може бути ефективним. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/1868 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
G. Kozhevnikov_T. Bondarenko_37.pdf | 148 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.