Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1868
Title: ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО РОЗРОБКИ ТА ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИСТЕМ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Authors: Бондаренко, Т. С.
Кожевніков, Г. К.
Keywords: готовність
інженер-педагог
модель
професіограма
комп’ютерна навчальна система
педагогічні умови
тестові дослідження
Issue Date: 10-Jan-2013
Citation: Кожевніков, Г. К. Педагогічна модель формування готовності до розробки та використання комп'ютерних навчальних систем у майбутніх інженерів-педагогів / Г. К. Кожевніков, Т. С. Бондаренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 218-223.
Abstract: Розглянуто ключові підходи до формування готовності до розробки і використання комп'ютерних навчальних систем. Описано структурні компоненти педагогічної моделі формування готовності та їх зв'язки. Визначено педагогічні умови, за яких формування готовності може бути ефективним.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1868
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
G. Kozhevnikov_T. Bondarenko_37.pdf148 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.