Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8995
Название: | Проблема сімейного виховання у творчому доробку представників зарубіжної педагогічної думки |
Другие названия: | The issueof family education in creativeheritage of representatives of the foreign pedagogical thought |
Авторы: | Мілаш, О. О. Milash, O. |
Ключевые слова: | дитина сім‟я моральні доброчесті сімейне виховання формування особистості батьки child family parents moral virtue. family upbringing personality formation |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | УІПА |
Библиографическое описание: | Мілаш О. О. Проблема сімейного виховання у творчому доробку представників зарубіжної педагогічної думки / О. О. Мілаш // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 63. - С. 105-117. |
Серия/номер: | № 63; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті здійснено аналіз історико-педагогічних джерел із метою з‟ясування витоків і подальшого розвитку проблеми сімейного виховання в історії зарубіжної педагогіки. Установлено, що біля витоків досліджуваної проблеми стояв Аристотель. Схарактеризовано його погляди на роль сім‟ї у формуванні особистості дитини, головні завдання та методи раннього сімейного виховання дітей із привілейованих станів;доведено, що головним завданням сімейного виховання з раннього віку дитини мислитель уважав виховання моральних доброчесностей, а найбільш позитивним кінцевим результатом –формування звички до «благородних вчинків»; виокремлено чинники та найбільш дієві методи формування моральних якостей у дитини в умовах сім‟ї; охарактеризовано визначені Аристотелем умови сімейного виховання як підґрунтя формування моральності особистості.Розкрито погляди на досліджувану проблему представників педагогічної думки епохи Відродження, зокрема Л. Альберті, E. Роттердамського, М.Монтеня; доведено, що метою виховання педагоги-гуманісти вважали всебічний і гармонічний розвиток дитини за головними напрямами виховання (розумовий, фізичний, моральний); виокремлено ключові вимоги гуманістів до сімейного виховання; охарактеризовано запропоновані ними умови та методи виховання дітей у сім‟ї.Проаналізовано вчення Я. Коменського про материнську школу як першу сходинку виховання і навчання дітей від народження до шести років: визначено мету та завдання виховання дітей; розкрито зміст та методику дошкільного виховання згідно із запропонованими Я.Коменським особливостями психологічного розвитку дошкільнят; виокремлено найбільш дієві методи морального виховання й схарактеризовано переваги «особистого прикладу»батьків; доведено, що найбільш вагомим чинником формування моральної особистості в сім‟ї Я. Коменський уважав почуття любові; визначено напрями розумового розвитку дітей; виокремлено та схарактеризовано зміст предметів для їх навчання в материнській школі; проаналізовано вміння і навички, які необхідно сформувати вдитини в межах материнської школи. Визначено прийоми і способи розвитку емоційно-естетичної сфери дітей та привчання їх до господарства в умовах сім‟ї. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8995 |
ISSN: | 2074-8922 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+13 (3).pdf | https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-63-105-117 | 364,78 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.