Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8995
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мілаш, О. О. | - |
dc.contributor.author | Milash, O. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-16T07:13:34Z | - |
dc.date.available | 2024-10-16T07:13:34Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Мілаш О. О. Проблема сімейного виховання у творчому доробку представників зарубіжної педагогічної думки / О. О. Мілаш // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 63. - С. 105-117. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8995 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз історико-педагогічних джерел із метою з‟ясування витоків і подальшого розвитку проблеми сімейного виховання в історії зарубіжної педагогіки. Установлено, що біля витоків досліджуваної проблеми стояв Аристотель. Схарактеризовано його погляди на роль сім‟ї у формуванні особистості дитини, головні завдання та методи раннього сімейного виховання дітей із привілейованих станів;доведено, що головним завданням сімейного виховання з раннього віку дитини мислитель уважав виховання моральних доброчесностей, а найбільш позитивним кінцевим результатом –формування звички до «благородних вчинків»; виокремлено чинники та найбільш дієві методи формування моральних якостей у дитини в умовах сім‟ї; охарактеризовано визначені Аристотелем умови сімейного виховання як підґрунтя формування моральності особистості.Розкрито погляди на досліджувану проблему представників педагогічної думки епохи Відродження, зокрема Л. Альберті, E. Роттердамського, М.Монтеня; доведено, що метою виховання педагоги-гуманісти вважали всебічний і гармонічний розвиток дитини за головними напрямами виховання (розумовий, фізичний, моральний); виокремлено ключові вимоги гуманістів до сімейного виховання; охарактеризовано запропоновані ними умови та методи виховання дітей у сім‟ї.Проаналізовано вчення Я. Коменського про материнську школу як першу сходинку виховання і навчання дітей від народження до шести років: визначено мету та завдання виховання дітей; розкрито зміст та методику дошкільного виховання згідно із запропонованими Я.Коменським особливостями психологічного розвитку дошкільнят; виокремлено найбільш дієві методи морального виховання й схарактеризовано переваги «особистого прикладу»батьків; доведено, що найбільш вагомим чинником формування моральної особистості в сім‟ї Я. Коменський уважав почуття любові; визначено напрями розумового розвитку дітей; виокремлено та схарактеризовано зміст предметів для їх навчання в материнській школі; проаналізовано вміння і навички, які необхідно сформувати вдитини в межах материнської школи. Визначено прийоми і способи розвитку емоційно-естетичної сфери дітей та привчання їх до господарства в умовах сім‟ї. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | УІПА | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 63; | - |
dc.subject | дитина | uk_UA |
dc.subject | сім‟я | uk_UA |
dc.subject | моральні доброчесті | uk_UA |
dc.subject | сімейне виховання | uk_UA |
dc.subject | формування особистості | uk_UA |
dc.subject | батьки | uk_UA |
dc.subject | child | uk_UA |
dc.subject | family | uk_UA |
dc.subject | parents | uk_UA |
dc.subject | moral virtue. | uk_UA |
dc.subject | family upbringing | uk_UA |
dc.subject | personality formation | uk_UA |
dc.title | Проблема сімейного виховання у творчому доробку представників зарубіжної педагогічної думки | uk_UA |
dc.title.alternative | The issueof family education in creativeheritage of representatives of the foreign pedagogical thought | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+13 (3).pdf | https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-63-105-117 | 364,78 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.