Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8995
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМілаш, О. О.-
dc.contributor.authorMilash, O.-
dc.date.accessioned2024-10-16T07:13:34Z-
dc.date.available2024-10-16T07:13:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМілаш О. О. Проблема сімейного виховання у творчому доробку представників зарубіжної педагогічної думки / О. О. Мілаш // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 63. - С. 105-117.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8995-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз історико-педагогічних джерел із метою з‟ясування витоків і подальшого розвитку проблеми сімейного виховання в історії зарубіжної педагогіки. Установлено, що біля витоків досліджуваної проблеми стояв Аристотель. Схарактеризовано його погляди на роль сім‟ї у формуванні особистості дитини, головні завдання та методи раннього сімейного виховання дітей із привілейованих станів;доведено, що головним завданням сімейного виховання з раннього віку дитини мислитель уважав виховання моральних доброчесностей, а найбільш позитивним кінцевим результатом –формування звички до «благородних вчинків»; виокремлено чинники та найбільш дієві методи формування моральних якостей у дитини в умовах сім‟ї; охарактеризовано визначені Аристотелем умови сімейного виховання як підґрунтя формування моральності особистості.Розкрито погляди на досліджувану проблему представників педагогічної думки епохи Відродження, зокрема Л. Альберті, E. Роттердамського, М.Монтеня; доведено, що метою виховання педагоги-гуманісти вважали всебічний і гармонічний розвиток дитини за головними напрямами виховання (розумовий, фізичний, моральний); виокремлено ключові вимоги гуманістів до сімейного виховання; охарактеризовано запропоновані ними умови та методи виховання дітей у сім‟ї.Проаналізовано вчення Я. Коменського про материнську школу як першу сходинку виховання і навчання дітей від народження до шести років: визначено мету та завдання виховання дітей; розкрито зміст та методику дошкільного виховання згідно із запропонованими Я.Коменським особливостями психологічного розвитку дошкільнят; виокремлено найбільш дієві методи морального виховання й схарактеризовано переваги «особистого прикладу»батьків; доведено, що найбільш вагомим чинником формування моральної особистості в сім‟ї Я. Коменський уважав почуття любові; визначено напрями розумового розвитку дітей; виокремлено та схарактеризовано зміст предметів для їх навчання в материнській школі; проаналізовано вміння і навички, які необхідно сформувати вдитини в межах материнської школи. Визначено прийоми і способи розвитку емоційно-естетичної сфери дітей та привчання їх до господарства в умовах сім‟ї.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 63;-
dc.subjectдитинаuk_UA
dc.subjectсім‟яuk_UA
dc.subjectморальні доброчестіuk_UA
dc.subjectсімейне вихованняuk_UA
dc.subjectформування особистостіuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.subjectchilduk_UA
dc.subjectfamilyuk_UA
dc.subjectparentsuk_UA
dc.subjectmoral virtue.uk_UA
dc.subjectfamily upbringinguk_UA
dc.subjectpersonality formationuk_UA
dc.titleПроблема сімейного виховання у творчому доробку представників зарубіжної педагогічної думкиuk_UA
dc.title.alternativeThe issueof family education in creativeheritage of representatives of the foreign pedagogical thoughtuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+13 (3).pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-63-105-117364,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.