Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8981
Назва: ДЕФІНІЦІЇ ПОНЯТЬ «КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ»
Інші назви: Definitions of the Notions of “Communicative Culture of Future Teachers of Preschool Education under the Conditions Master’s Degree Programs
Автори: Харківська, А. І.
Kharkivska, A.
Ключові слова: культура
комунікація
спілкування
комунікативна культура
майбутній вихователь дошкільної освіти.
culture
communication
future teacher of preschool education
communicative culture
Дата публікації: 2018
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Харківська А. І. Дефініції понять "Комунікативна культура майбутніх вихователів дошкільної освіти в умовах магістратури" / А. І. Харківська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 145-153.
Серія/номер: № 61;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність дефініцій «культура», «комунікація», «спілкування», «комунікативна культура», «комунікативна культура майбутніх вихователів дошкільної освіти». На основі вивчення наукової літератури з цього питання аналізуються основні підходи до інтерпретації сутності зазначених дефініцій і розкривається їх зміст. Теоретичний аналіз наукових праць, присвячених комунікативній культурі, переконує, що в сучаснійУкраїні суттєво змінилися вимоги, що пред’являються працедавцями до випускників закладів вищої педагогічної освіти. Сучасний фахівець повинен володіти досить високим рівнем професійної комунікації, що дозволяє йому ефективно взаємодіяти з представниками педагогічної спільноти, що забезпечує успішність його професійної діяльності та подальшепрофесійнезростання. Автор доходить висновку, що комунікативна культура є однією з визначальних властивостей сучасної людини, оскільки посідає провідне місце в загальнокультурному і професійному становленні особистості. Комунікативна культура повною мірою включає сутнісні особистісні характеристики (здібності, знання, вміння, навички, ціннісні орієнтації, установки, особливості характеру) і є необхідною умовою успішної реалізації особистості, зокремав професійній сфері. Вихователь дошкільної освіти постійно стикається з різноманітними питаннями міжособистісного спілкування. The essence of the definitions «culture», «communication», «communicative culture», «communicative culture of future teachers of preschool education» is considered in the article. On the basis of the study of scientific literature on this subject, the main approaches to the interpretation of the essence of these definitions are analyzed and their content is disclosed. A theoretical analysis of scientific works devoted to the communicative culture proves that in modern Ukraine the requirements of employers for graduates of higher pedagogical education institutions have significantly changed. A modern specialist should have a fairly high level of professional communication skills, which allows interacting effectively with other members of pedagogical communities and ensures the success of their professional activities and further professional growth.The author comes to the conclusion that communicative culture is one of the defining properties of a modern human being, since it occupies a leading place in the general cultural and professional development of the individual. Communicative culture fully includes essential personal characteristics (abilities, knowledge, skills, value orientations, attitudes, personality qualities) and is a prerequisite for successful self-realization of the individual, including the sphere of professional development. The teacher of preschool education constantlyfaces various issues of interpersonal communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8981
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
admin-ojs3,+14.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-145-153405,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.