Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8975
Назва: ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЯК СКЛАДОВА ОСВІТНІХ СИСТЕМ РОЗВИНЕНИХ КРАЇН СВІТУ
Інші назви: Study of the basics of intellectual property as a component of educational systems in developed countries
Автори: Кулаковський, О. М.
Kulakovskyi, O.
Ключові слова: компетентність
педагогічна освіта
навчальна дисципліна
інтелектуальна власність
competence
pedagogical education
academic disciplineon
intellectual property
Дата публікації: 2018
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Кулаковський О. М. Вивчення основ інтелектуальної власності як складова освітніх систем розвинених країн світу / О. М. Кулаковський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 74-82.
Серія/номер: № 61;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто законодавчі основи освіти в Україні, охарактеризовано основні нормативно-правові акти, що встановлюють необхідність формування компетентностей у сфері інтелектуальної власності спеціалістів різних напрямків. Проаналізовано досвід європейських держав, Японії, Сполучених Штатів Америки щодо впровадження в освітній процес на рівні початкової, середньої та вищої освіти вивчення питань інтелектуальної власності. Визначено, що проблема впровадження у навчальні плани інтелектуальної власності існує не тільки в Україні. Доведено, що формування знань у сфері інтелектуальної власності майбутніх педагогів є основою запровадження моделі Нової української школи та формування суспільства знань, трансформації економіки на вищий рівень. Встановлено що перспективними напрямками дослідження вцій сфері є визначення змісту навчальної дисципліни «Інтелектуальна власність» для студентів педагогічних спеціальностей, формулювання компетентності майбутнього вчителя вцій сфері, удосконалення нормативно-правового регулювання освіти інтелектуальної власності та оцінки сформованості компетентності майбутніх учителів. The article deals with the legislative framework of education in Ukraine, describes the main legal acts that establish the need for the creation of competences in the field of intellectual property of specialists in different directions. The article analyzes European, Japanese and American experience of incorporating the study of intellectual property issues into the teaching and learning process at the levels of primary, secondary and higher education. It is determined that the problem of including the studies of intellectual property as an academic discipline into curricula exists not only in Ukraine. The research proves that acquisition of knowledge in the field of intellectual property by future teachers is the basis for the implementation of the New Ukrainian School model and creation of a knowledge society, as well as for the rise of the economy to a higher level. Some perspective areas of research in this area include identification of the content of the discipline «Intellectual Property»for students of pedagogical specialties, formulation of competence of the future teacher in this area, improvement of legal regulations of intellectual property education and assessment of the level of the development of future teachers’ relevant competences.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8975
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
admin-ojs3,+8.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-74-82525,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.