Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8972
Название: | ПРОЕКТНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (НУШ) |
Другие названия: | Project Approach to the upbringing of children of elementary school age within the Сoncept of The New Ukrainian School (NUS) |
Авторы: | Горкавчук, О. О. Horkavchuk, O. |
Ключевые слова: | проект компетентності проектний підхід проектно-орієнтоване навчання проблемно-орієнтоване,навчання комплексний підхід критичне мислення молодша школа Нова українська школа Угода про асоціацію project competences project approach elementary school project-oriented training Association agreement problem-aimed education New Ukrainian School comprehensive approach critical thinking |
Дата публикации: | 2018 |
Издательство: | УІПА |
Библиографическое описание: | Горкавчук О. О. Проектний підхід у вихованні дітей молодшого шкільного віку в контексті Концепції Нової української школи (НУШ) / О. О. Горкавчук // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 65-73. |
Серия/номер: | № 61; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядається застосування проектно-орієнтованого та проблемно-орієнтованого навчання внавчально-виховному процесі та його якісний вплив на розвиток дітей молодшого шкільного вікув контексті реформування системи освіти України.Проаналізовано мету і головні компоненти Концепції Нової української школи, що формує нове покоління українців із сучасними компетентностями та цінностями.Розглянута структура Державного стандарту загальної початкової освіти. Наведені трактуванняпонять: проектна діяльність,Нова українська школа.Оглядово також розглянутопершоджерела для формування Концепції Нової української школи та успішний досвід уреформуванні системи освіти найуспішніших держав зістрімко зростаючим рівнем економіки.Докладно також розглянуто поняття«проект»,«проектний підхід»,«проектно-орієнтоване навчання», «проблемне навчання», «критичне мислення»Проведено порівняльний аналіз використання проектного підходу в системах загальної початкової освіти України та країн-членів Європейського союзу. The articleis dedicated to the application of the project-oriented and problem-aimed training into the educational process and its qualitative influence on the development of children of elementary school age under the context of reforming the system of educationofUkraine.Thepaper analyzes the aim and maincomponents of theNewUkrainianSchoolconceptwhich form the new generation of Ukrainians with modern competences and values; considers thestructureoftheState Standard ofGeneralElementary Education; provides definitionsofthe terms “project activities” and “the NewUkrainianSchool”.The sources for the New Ukrainian School concept are reviewed along with the successful experience of the education system reforming in the leading countries with rapidly growing economies.Theterms “a project”, “a projectapproach”, “project-based learning”, “problem-based learning”, “critical thinking” are analyzed in more detail.The paper presents the results of the comparative analysis of the project approach application into the systems of general elementary education in Ukraine and countries of the European Union. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8972 |
ISSN: | 2074-8922 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+5.pdf | https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-65-73 | 448,46 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.