Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8972
Назва: ПРОЕКТНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (НУШ)
Інші назви: Project Approach to the upbringing of children of elementary school age within the Сoncept of The New Ukrainian School (NUS)
Автори: Горкавчук, О. О.
Horkavchuk, O.
Ключові слова: проект
компетентності
проектний підхід
проектно-орієнтоване навчання
проблемно-орієнтоване,навчання
комплексний підхід
критичне мислення
молодша школа
Нова українська школа
Угода про асоціацію
project
competences
project approach
elementary school
project-oriented training
Association agreement
problem-aimed education
New Ukrainian School
comprehensive approach
critical thinking
Дата публікації: 2018
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Горкавчук О. О. Проектний підхід у вихованні дітей молодшого шкільного віку в контексті Концепції Нової української школи (НУШ) / О. О. Горкавчук // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 65-73.
Серія/номер: № 61;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається застосування проектно-орієнтованого та проблемно-орієнтованого навчання внавчально-виховному процесі та його якісний вплив на розвиток дітей молодшого шкільного вікув контексті реформування системи освіти України.Проаналізовано мету і головні компоненти Концепції Нової української школи, що формує нове покоління українців із сучасними компетентностями та цінностями.Розглянута структура Державного стандарту загальної початкової освіти. Наведені трактуванняпонять: проектна діяльність,Нова українська школа.Оглядово також розглянутопершоджерела для формування Концепції Нової української школи та успішний досвід уреформуванні системи освіти найуспішніших держав зістрімко зростаючим рівнем економіки.Докладно також розглянуто поняття«проект»,«проектний підхід»,«проектно-орієнтоване навчання», «проблемне навчання», «критичне мислення»Проведено порівняльний аналіз використання проектного підходу в системах загальної початкової освіти України та країн-членів Європейського союзу. The articleis dedicated to the application of the project-oriented and problem-aimed training into the educational process and its qualitative influence on the development of children of elementary school age under the context of reforming the system of educationofUkraine.Thepaper analyzes the aim and maincomponents of theNewUkrainianSchoolconceptwhich form the new generation of Ukrainians with modern competences and values; considers thestructureoftheState Standard ofGeneralElementary Education; provides definitionsofthe terms “project activities” and “the NewUkrainianSchool”.The sources for the New Ukrainian School concept are reviewed along with the successful experience of the education system reforming in the leading countries with rapidly growing economies.Theterms “a project”, “a projectapproach”, “project-based learning”, “problem-based learning”, “critical thinking” are analyzed in more detail.The paper presents the results of the comparative analysis of the project approach application into the systems of general elementary education in Ukraine and countries of the European Union.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8972
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
admin-ojs3,+5.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-65-73448,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.