Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8972
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГоркавчук, О. О.-
dc.contributor.authorHorkavchuk, O.-
dc.date.accessioned2024-10-09T09:46:14Z-
dc.date.available2024-10-09T09:46:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГоркавчук О. О. Проектний підхід у вихованні дітей молодшого шкільного віку в контексті Концепції Нової української школи (НУШ) / О. О. Горкавчук // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 65-73.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8972-
dc.description.abstractУ статті розглядається застосування проектно-орієнтованого та проблемно-орієнтованого навчання внавчально-виховному процесі та його якісний вплив на розвиток дітей молодшого шкільного вікув контексті реформування системи освіти України.Проаналізовано мету і головні компоненти Концепції Нової української школи, що формує нове покоління українців із сучасними компетентностями та цінностями.Розглянута структура Державного стандарту загальної початкової освіти. Наведені трактуванняпонять: проектна діяльність,Нова українська школа.Оглядово також розглянутопершоджерела для формування Концепції Нової української школи та успішний досвід уреформуванні системи освіти найуспішніших держав зістрімко зростаючим рівнем економіки.Докладно також розглянуто поняття«проект»,«проектний підхід»,«проектно-орієнтоване навчання», «проблемне навчання», «критичне мислення»Проведено порівняльний аналіз використання проектного підходу в системах загальної початкової освіти України та країн-членів Європейського союзу. The articleis dedicated to the application of the project-oriented and problem-aimed training into the educational process and its qualitative influence on the development of children of elementary school age under the context of reforming the system of educationofUkraine.Thepaper analyzes the aim and maincomponents of theNewUkrainianSchoolconceptwhich form the new generation of Ukrainians with modern competences and values; considers thestructureoftheState Standard ofGeneralElementary Education; provides definitionsofthe terms “project activities” and “the NewUkrainianSchool”.The sources for the New Ukrainian School concept are reviewed along with the successful experience of the education system reforming in the leading countries with rapidly growing economies.Theterms “a project”, “a projectapproach”, “project-based learning”, “problem-based learning”, “critical thinking” are analyzed in more detail.The paper presents the results of the comparative analysis of the project approach application into the systems of general elementary education in Ukraine and countries of the European Union.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 61;-
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectпроектний підхідuk_UA
dc.subjectпроектно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectпроблемно-орієнтоване,навчанняuk_UA
dc.subjectкомплексний підхідuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectмолодша школаuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectУгода про асоціаціюuk_UA
dc.subjectprojectuk_UA
dc.subjectcompetencesuk_UA
dc.subjectproject approachuk_UA
dc.subjectelementary schooluk_UA
dc.subjectproject-oriented traininguk_UA
dc.subjectAssociation agreementuk_UA
dc.subjectproblem-aimed educationuk_UA
dc.subjectNew Ukrainian Schooluk_UA
dc.subjectcomprehensive approachuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.titleПРОЕКТНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (НУШ)uk_UA
dc.title.alternativeProject Approach to the upbringing of children of elementary school age within the Сoncept of The New Ukrainian School (NUS)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+5.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-65-73448,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.