Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8969
Назва: | STEM-ОСВІТАВЧИТЕЛІВУ КРАЇНАХ СХОДУ ТА АВСТРАЛІЇ |
Інші назви: | STEM-education of teachers in the countries of the Eastern world and Australia |
Автори: | Валько, Н. В. Valko, N. |
Ключові слова: | STEM-освіта професійна підтримка підвищення кваліфікації вчителів реформа освіти післядипломна освіта початкова педагогічна освіта високоякісне навчання популяризація STEM STEM-education postgraduate education professional support high-quality education professional development of teachers STEM popularization education reform primary pedagogical education |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Валько Н. В. STEM-освіта вчителів у країнах Сходу та Австралії / Н. В. Валько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 36-47. |
Серія/номер: | № 61; |
Короткий огляд (реферат): | Існує ряд східних держав, у яких спостерігається значне зростання економіки та закріплення позицій світових лідерів у галузі технологій. Згідно з результатами міжнародного оцінювання учнів PISA, ці країни також посідають чільне місце врейтингу оцінювання систем освіти. Тому системи освіти таких держав представляють інтерес для досліджень.Критичне вивчення існуючих рішень щодо впровадження і популяризації STEM-освіти може бути корисним для формування власної системи STEM-освіти. Також це дасть можливість визначити різні варіанти підвищення конкурентоспроможності нашої держави.Устатті зроблено огляд існуючих досліджень в освітній галузі Китаю, Японії, Тайвані, Сінгапуру та Австралії.Також зроблено огляд існуючої нормативної бази та системи освіти вчителя в цих країнах. Хоча кожна країна по-своєму визначає набір STEM-предметів та їх поєднання, переважноза основу беруть математику, науку (фізику, біологію, хімію) та ІКТ (цифрові технології). Зроблено акцент на систему освіти вчителів (дипломної та післядипломної) з математично-природничих дисциплін. Також наведено приклади ініціатив недержавних установ, які беруть участь у підвищенні кваліфікації вчителів і навчання впродовж життя. There are a number of Eastern states, in which there is a significant economic growth and the strengthening of the position of world leaders in technology. According to the results of the international assessment of PISA students, these countries also lead the ranking of educational system ratings. Therefore, the education systems of such states are of interest for research. A critical study of existing solutions for the implementation and popularization of STEM-education can be useful for building our own STEM-education system. It will also offer an opportunity to identify various options for improving the competitiveness of our state. The article provides an overview of the existing educational research in China, Japan, Taiwan, Singapore, and Australia. An overview of the existing regulatory framework and the system of teacher education in these countries has also been made. Although each country defines in its own way a set of STEM-objects and their combinations, in most cases mathematics, science (physics, biology, chemistry) and ICT (digital technologies) take the basis. Emphasis is placed on the system of teacher education (graduate and postgraduate) in mathematical and natural disciplines. There are also examples of initiatives launched by non-state institutions involved in teacher development. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8969 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+2.pdf | https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-36-47 | 432,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.