Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8969
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Валько, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Valko, N. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-09T09:00:28Z | - |
dc.date.available | 2024-10-09T09:00:28Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Валько Н. В. STEM-освіта вчителів у країнах Сходу та Австралії / Н. В. Валько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 36-47. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8969 | - |
dc.description.abstract | Існує ряд східних держав, у яких спостерігається значне зростання економіки та закріплення позицій світових лідерів у галузі технологій. Згідно з результатами міжнародного оцінювання учнів PISA, ці країни також посідають чільне місце врейтингу оцінювання систем освіти. Тому системи освіти таких держав представляють інтерес для досліджень.Критичне вивчення існуючих рішень щодо впровадження і популяризації STEM-освіти може бути корисним для формування власної системи STEM-освіти. Також це дасть можливість визначити різні варіанти підвищення конкурентоспроможності нашої держави.Устатті зроблено огляд існуючих досліджень в освітній галузі Китаю, Японії, Тайвані, Сінгапуру та Австралії.Також зроблено огляд існуючої нормативної бази та системи освіти вчителя в цих країнах. Хоча кожна країна по-своєму визначає набір STEM-предметів та їх поєднання, переважноза основу беруть математику, науку (фізику, біологію, хімію) та ІКТ (цифрові технології). Зроблено акцент на систему освіти вчителів (дипломної та післядипломної) з математично-природничих дисциплін. Також наведено приклади ініціатив недержавних установ, які беруть участь у підвищенні кваліфікації вчителів і навчання впродовж життя. There are a number of Eastern states, in which there is a significant economic growth and the strengthening of the position of world leaders in technology. According to the results of the international assessment of PISA students, these countries also lead the ranking of educational system ratings. Therefore, the education systems of such states are of interest for research. A critical study of existing solutions for the implementation and popularization of STEM-education can be useful for building our own STEM-education system. It will also offer an opportunity to identify various options for improving the competitiveness of our state. The article provides an overview of the existing educational research in China, Japan, Taiwan, Singapore, and Australia. An overview of the existing regulatory framework and the system of teacher education in these countries has also been made. Although each country defines in its own way a set of STEM-objects and their combinations, in most cases mathematics, science (physics, biology, chemistry) and ICT (digital technologies) take the basis. Emphasis is placed on the system of teacher education (graduate and postgraduate) in mathematical and natural disciplines. There are also examples of initiatives launched by non-state institutions involved in teacher development. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | УІПА | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 61; | - |
dc.subject | STEM-освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підтримка | uk_UA |
dc.subject | підвищення кваліфікації вчителів | uk_UA |
dc.subject | реформа освіти | uk_UA |
dc.subject | післядипломна освіта | uk_UA |
dc.subject | початкова педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | високоякісне навчання | uk_UA |
dc.subject | популяризація STEM | uk_UA |
dc.subject | STEM-education | uk_UA |
dc.subject | postgraduate education | uk_UA |
dc.subject | professional support | uk_UA |
dc.subject | high-quality education | uk_UA |
dc.subject | professional development of teachers | uk_UA |
dc.subject | STEM popularization | uk_UA |
dc.subject | education reform | uk_UA |
dc.subject | primary pedagogical education | uk_UA |
dc.title | STEM-ОСВІТАВЧИТЕЛІВУ КРАЇНАХ СХОДУ ТА АВСТРАЛІЇ | uk_UA |
dc.title.alternative | STEM-education of teachers in the countries of the Eastern world and Australia | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+2.pdf | https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-36-47 | 432,52 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.