Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8969
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВалько, Н. В.-
dc.contributor.authorValko, N.-
dc.date.accessioned2024-10-09T09:00:28Z-
dc.date.available2024-10-09T09:00:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВалько Н. В. STEM-освіта вчителів у країнах Сходу та Австралії / Н. В. Валько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 36-47.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8969-
dc.description.abstractІснує ряд східних держав, у яких спостерігається значне зростання економіки та закріплення позицій світових лідерів у галузі технологій. Згідно з результатами міжнародного оцінювання учнів PISA, ці країни також посідають чільне місце врейтингу оцінювання систем освіти. Тому системи освіти таких держав представляють інтерес для досліджень.Критичне вивчення існуючих рішень щодо впровадження і популяризації STEM-освіти може бути корисним для формування власної системи STEM-освіти. Також це дасть можливість визначити різні варіанти підвищення конкурентоспроможності нашої держави.Устатті зроблено огляд існуючих досліджень в освітній галузі Китаю, Японії, Тайвані, Сінгапуру та Австралії.Також зроблено огляд існуючої нормативної бази та системи освіти вчителя в цих країнах. Хоча кожна країна по-своєму визначає набір STEM-предметів та їх поєднання, переважноза основу беруть математику, науку (фізику, біологію, хімію) та ІКТ (цифрові технології). Зроблено акцент на систему освіти вчителів (дипломної та післядипломної) з математично-природничих дисциплін. Також наведено приклади ініціатив недержавних установ, які беруть участь у підвищенні кваліфікації вчителів і навчання впродовж життя. There are a number of Eastern states, in which there is a significant economic growth and the strengthening of the position of world leaders in technology. According to the results of the international assessment of PISA students, these countries also lead the ranking of educational system ratings. Therefore, the education systems of such states are of interest for research. A critical study of existing solutions for the implementation and popularization of STEM-education can be useful for building our own STEM-education system. It will also offer an opportunity to identify various options for improving the competitiveness of our state. The article provides an overview of the existing educational research in China, Japan, Taiwan, Singapore, and Australia. An overview of the existing regulatory framework and the system of teacher education in these countries has also been made. Although each country defines in its own way a set of STEM-objects and their combinations, in most cases mathematics, science (physics, biology, chemistry) and ICT (digital technologies) take the basis. Emphasis is placed on the system of teacher education (graduate and postgraduate) in mathematical and natural disciplines. There are also examples of initiatives launched by non-state institutions involved in teacher development.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 61;-
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підтримкаuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікації вчителівuk_UA
dc.subjectреформа освітиuk_UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UA
dc.subjectпочаткова педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectвисокоякісне навчанняuk_UA
dc.subjectпопуляризація STEMuk_UA
dc.subjectSTEM-educationuk_UA
dc.subjectpostgraduate educationuk_UA
dc.subjectprofessional supportuk_UA
dc.subjecthigh-quality educationuk_UA
dc.subjectprofessional development of teachersuk_UA
dc.subjectSTEM popularizationuk_UA
dc.subjecteducation reformuk_UA
dc.subjectprimary pedagogical educationuk_UA
dc.titleSTEM-ОСВІТАВЧИТЕЛІВУ КРАЇНАХ СХОДУ ТА АВСТРАЛІЇuk_UA
dc.title.alternativeSTEM-education of teachers in the countries of the Eastern world and Australiauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+2.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-36-47432,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.