Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968
Title: ВИМІРЮВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ЗАСОБАМИ КВАЛІМЕТРІї
Other Titles: The measurement of the professional competence formation of future geography teachers by qualimetry means
Authors: Борисенко, К. Б.
Borysenko, K.
Keywords: майбутній учитель
навчальна практика
географія
компетентнісна модель
кваліметричний підхід
компетентність
future teacher
educational practice
geography
competence model
qualimetric approach
competence
Issue Date: 2018
Publisher: УІПА
Citation: Борисенко К. Б. Вимірювання сформованості фахових компетентностей майбутніх учителів географії засобами кваліметрії / К. Б. Борисенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 23-35.
Series/Report no.: № 61;
Abstract: У статті аналізуються проблеми сформованостіфахових компетентностей майбутнього вчителя географії в процесі навчальних практик на засадах кваліметричного підходу. Обґрунтовано місце фахових компетентностей, які сформовані під час навчальних практик укомпетентнісній моделі майбутнього вчителя географії. Для використання запропонована факторно-критеріальна модель оцінки рівня сформованості спеціальних компетентностей майбутнього вчителя географії за результатами навчальних практик в умовах бакалавріату та надано її теоретичне обґрунтування. У роботі представлений також механізм коригування навчального процесу за результатами впровадження технології формування спеціальних компетентностей майбутнього вчителя географії за результатами навчальних практик. Існуючий алгоритм вимірювання сформованості фахових компетентностей майбутніх учителів географії передбачає наскрізну реалізацію технології формування фахових компетентностей протягом усього навчального часу,відведеного на навчальні практики. Крім того, він передбачає повторювання певного теоретичного матеріалу, який є необхідним для вирішення компетентнісних завдань, що ставляться керівниками практики, сприяє кращому засвоєнню студентами знань, умінь, навичок, формуванню певних особистих якостей і веде до поліпшення якості навчального процесу і його результату –формуванню окремих фахових компетентностей, як складової інтегральної компетентності випускника бакалаврської програми за спеціальністю «Географія». The article analyzes problems of the professional competenciesformationof the futuregeographyteacher in the process of educational practices based on a qualimetric approach. The place of professional competencies that are formed during training practices in the competence model of the futuregeographyteacher is substantiated. For use, a factor-criterion model was proposed for assessing the level of formation of the special competencies of a future geography teacher based on the results of educational practices in undergraduate conditions and provided its theoretical justification. The paper also presents a mechanism for adjusting the educational process based on the results of the introduction of technology to form the special competencies of a future geography teacher as a result of educational practices. The existing algorithm for the developmentmeasuringof professional competencies of future geography teachers provides for the end-to-end implementation ofthe formationtechnologyof professional competencies during the entire training time devoted to educational practices. In addition, it provides the repetition of certain theoretical material, which is necessary for solving competence-related tasksthatrelated to practice managers, contributes to the students better learning of knowledge and skills, the formation of certain personal qualities and leads to an improvement in the quality of the educational process and as its result -the formation of individual professional competencies as part of the integral competence of a graduate undergraduate program in the specialty "Geography"..
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
admin-ojs3,+1.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-23-35918,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.