Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБорисенко, К. Б.-
dc.contributor.authorBorysenko, K.-
dc.date.accessioned2024-10-09T08:47:34Z-
dc.date.available2024-10-09T08:47:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБорисенко К. Б. Вимірювання сформованості фахових компетентностей майбутніх учителів географії засобами кваліметрії / К. Б. Борисенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 23-35.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968-
dc.description.abstractУ статті аналізуються проблеми сформованостіфахових компетентностей майбутнього вчителя географії в процесі навчальних практик на засадах кваліметричного підходу. Обґрунтовано місце фахових компетентностей, які сформовані під час навчальних практик укомпетентнісній моделі майбутнього вчителя географії. Для використання запропонована факторно-критеріальна модель оцінки рівня сформованості спеціальних компетентностей майбутнього вчителя географії за результатами навчальних практик в умовах бакалавріату та надано її теоретичне обґрунтування. У роботі представлений також механізм коригування навчального процесу за результатами впровадження технології формування спеціальних компетентностей майбутнього вчителя географії за результатами навчальних практик. Існуючий алгоритм вимірювання сформованості фахових компетентностей майбутніх учителів географії передбачає наскрізну реалізацію технології формування фахових компетентностей протягом усього навчального часу,відведеного на навчальні практики. Крім того, він передбачає повторювання певного теоретичного матеріалу, який є необхідним для вирішення компетентнісних завдань, що ставляться керівниками практики, сприяє кращому засвоєнню студентами знань, умінь, навичок, формуванню певних особистих якостей і веде до поліпшення якості навчального процесу і його результату –формуванню окремих фахових компетентностей, як складової інтегральної компетентності випускника бакалаврської програми за спеціальністю «Географія». The article analyzes problems of the professional competenciesformationof the futuregeographyteacher in the process of educational practices based on a qualimetric approach. The place of professional competencies that are formed during training practices in the competence model of the futuregeographyteacher is substantiated. For use, a factor-criterion model was proposed for assessing the level of formation of the special competencies of a future geography teacher based on the results of educational practices in undergraduate conditions and provided its theoretical justification. The paper also presents a mechanism for adjusting the educational process based on the results of the introduction of technology to form the special competencies of a future geography teacher as a result of educational practices. The existing algorithm for the developmentmeasuringof professional competencies of future geography teachers provides for the end-to-end implementation ofthe formationtechnologyof professional competencies during the entire training time devoted to educational practices. In addition, it provides the repetition of certain theoretical material, which is necessary for solving competence-related tasksthatrelated to practice managers, contributes to the students better learning of knowledge and skills, the formation of certain personal qualities and leads to an improvement in the quality of the educational process and as its result -the formation of individual professional competencies as part of the integral competence of a graduate undergraduate program in the specialty "Geography"..uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 61;-
dc.subjectмайбутній учительuk_UA
dc.subjectнавчальна практикаuk_UA
dc.subjectгеографіяuk_UA
dc.subjectкомпетентнісна модельuk_UA
dc.subjectкваліметричний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectfuture teacheruk_UA
dc.subjecteducational practiceuk_UA
dc.subjectgeographyuk_UA
dc.subjectcompetence modeluk_UA
dc.subjectqualimetric approachuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.titleВИМІРЮВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ЗАСОБАМИ КВАЛІМЕТРІїuk_UA
dc.title.alternativeThe measurement of the professional competence formation of future geography teachers by qualimetry meansuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+1.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-23-35918,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.