Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борисенко, К. Б. | - |
dc.contributor.author | Borysenko, K. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-09T08:47:34Z | - |
dc.date.available | 2024-10-09T08:47:34Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Борисенко К. Б. Вимірювання сформованості фахових компетентностей майбутніх учителів географії засобами кваліметрії / К. Б. Борисенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 23-35. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються проблеми сформованостіфахових компетентностей майбутнього вчителя географії в процесі навчальних практик на засадах кваліметричного підходу. Обґрунтовано місце фахових компетентностей, які сформовані під час навчальних практик укомпетентнісній моделі майбутнього вчителя географії. Для використання запропонована факторно-критеріальна модель оцінки рівня сформованості спеціальних компетентностей майбутнього вчителя географії за результатами навчальних практик в умовах бакалавріату та надано її теоретичне обґрунтування. У роботі представлений також механізм коригування навчального процесу за результатами впровадження технології формування спеціальних компетентностей майбутнього вчителя географії за результатами навчальних практик. Існуючий алгоритм вимірювання сформованості фахових компетентностей майбутніх учителів географії передбачає наскрізну реалізацію технології формування фахових компетентностей протягом усього навчального часу,відведеного на навчальні практики. Крім того, він передбачає повторювання певного теоретичного матеріалу, який є необхідним для вирішення компетентнісних завдань, що ставляться керівниками практики, сприяє кращому засвоєнню студентами знань, умінь, навичок, формуванню певних особистих якостей і веде до поліпшення якості навчального процесу і його результату –формуванню окремих фахових компетентностей, як складової інтегральної компетентності випускника бакалаврської програми за спеціальністю «Географія». The article analyzes problems of the professional competenciesformationof the futuregeographyteacher in the process of educational practices based on a qualimetric approach. The place of professional competencies that are formed during training practices in the competence model of the futuregeographyteacher is substantiated. For use, a factor-criterion model was proposed for assessing the level of formation of the special competencies of a future geography teacher based on the results of educational practices in undergraduate conditions and provided its theoretical justification. The paper also presents a mechanism for adjusting the educational process based on the results of the introduction of technology to form the special competencies of a future geography teacher as a result of educational practices. The existing algorithm for the developmentmeasuringof professional competencies of future geography teachers provides for the end-to-end implementation ofthe formationtechnologyof professional competencies during the entire training time devoted to educational practices. In addition, it provides the repetition of certain theoretical material, which is necessary for solving competence-related tasksthatrelated to practice managers, contributes to the students better learning of knowledge and skills, the formation of certain personal qualities and leads to an improvement in the quality of the educational process and as its result -the formation of individual professional competencies as part of the integral competence of a graduate undergraduate program in the specialty "Geography".. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | УІПА | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 61; | - |
dc.subject | майбутній учитель | uk_UA |
dc.subject | навчальна практика | uk_UA |
dc.subject | географія | uk_UA |
dc.subject | компетентнісна модель | uk_UA |
dc.subject | кваліметричний підхід | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | future teacher | uk_UA |
dc.subject | educational practice | uk_UA |
dc.subject | geography | uk_UA |
dc.subject | competence model | uk_UA |
dc.subject | qualimetric approach | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.title | ВИМІРЮВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ЗАСОБАМИ КВАЛІМЕТРІї | uk_UA |
dc.title.alternative | The measurement of the professional competence formation of future geography teachers by qualimetry means | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+1.pdf | https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-23-35 | 918,47 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.