Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8964
Назва: | НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРОЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИХ ФУНКЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ СТУДЕНТАМ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА» |
Інші назви: | Directions of improving the implementation of controlling and diagnostic functions in the process of teaching «General Pedagogy» to students |
Автори: | Мілаш, О. О. Milash, O. |
Ключові слова: | загальна педагогіка тестування викладання інформаційно-комунікаційні технології контроль самоконтроль самодіагностика діагностика general pedagogy teaching testing self-control diagnostics control self-diagnostics information and communication technologies |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Мілаш О. О. Напрями вдосконалення реалізації контрольно-діагностичних функцій у процесі викладання студентам дисципліни "Загальна педагогіка" / О. О. Мілаш // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 60. - С. 97-109. |
Серія/номер: | № 60; |
Короткий огляд (реферат): | Впровадження Концепції реалізації державної політики у сфері загальної середньої освіти«Нова українська школа» на період до 2029 р. обумовлює необхідність підвищення якостіпедагогічної освіти. У статті проведено теоретичне обґрунтування і визначено практичні засобиудосконалення реалізації контрольно-діагностичних функцій під час викладання «Загальноїпедагогіки» студентам вищих педагогічних навчальних закладів в Україні. Доведено необхідністьвикористання бінарного підходу в процесі навчання студентів «Загальній педагогіці», який, в рамкахіснуючої стратегії забезпечення гарантованої якості освіти та професійних стандартів, закладених взаконі України «Про вищу освіту», передбачає формування якісно нових відносин між викладачами істудентами, підвищення ролі останніх в оцінці якості досягнення поставлених навчальних цілей.Показана важливість використання компетентнісного і особистісно-орієнтованого підходів.Визначено, що виконання контрольно-діагностичних функцій може вдосконалитися завдякивпровадженню в процес навчання нових інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема, в процесіздійснення контролю та самоконтролю знань на всіх етапах навчання. Розроблено систему вимог доформування та змістовного наповнення контрольних тестів, а також методичних рекомендацій допроцесу тестування. Визначено основні переваги даного підходу, який забезпечує індивідуальність,комплексність, цілісність, об‘єктивність, адаптивність, простоту і технологічність реалізації контрольно-діагностичних функцій викладача. The realization of the Concept for the implementation of the state policy in the sphere of general secondaryeducation «New Ukrainian School» for the period until 2029 necessitates the improvement of the quality ofpedagogical education. The article provides theoretical substantiation and defines practical means ofimproving the implementation of controlling and diagnostic functions while teaching the academic discipline«General Pedagogy» to students of higher pedagogical educational institutions in Ukraine. The necessity ofusing a binary approach in the process of teaching the academic discipline «General pedagogy», which,within the existing strategy to ensure guaranteed quality of education and professional standards laid down inthe Law of Ukraine “On Higher Education”, provides for the formation of qualitatively new relationsbetween teachers and students, enhancing the role of the latter in assessing the quality of the achievement ofeducational objectives. The article shows the importance of using competence-based and student-centeredapproaches, and determines that the implementation of the controlling and diagnostic functions can beimproved by introducing new information and communication technologies into the educational process, inparticular, in the process of exercising control and self-control of knowledge acquisition at all stages oflearning. The author has worked out a system of requirements for the development and content of controltests as well as guidelines for the testing process. The paper also identifies the main advantages of thisapproach, which assures individuality, complexity, integrity, objectivity, adaptability, simplicity andmanufacturability of the implementation of the diagnostic and controlling functions of the teacher. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8964 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+13.pdf | https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-60-97-109 | 254,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.