Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8964
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМілаш, О. О.-
dc.contributor.authorMilash, O.-
dc.date.accessioned2024-10-09T07:20:05Z-
dc.date.available2024-10-09T07:20:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМілаш О. О. Напрями вдосконалення реалізації контрольно-діагностичних функцій у процесі викладання студентам дисципліни "Загальна педагогіка" / О. О. Мілаш // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 60. - С. 97-109.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8964-
dc.description.abstractВпровадження Концепції реалізації державної політики у сфері загальної середньої освіти«Нова українська школа» на період до 2029 р. обумовлює необхідність підвищення якостіпедагогічної освіти. У статті проведено теоретичне обґрунтування і визначено практичні засобиудосконалення реалізації контрольно-діагностичних функцій під час викладання «Загальноїпедагогіки» студентам вищих педагогічних навчальних закладів в Україні. Доведено необхідністьвикористання бінарного підходу в процесі навчання студентів «Загальній педагогіці», який, в рамкахіснуючої стратегії забезпечення гарантованої якості освіти та професійних стандартів, закладених взаконі України «Про вищу освіту», передбачає формування якісно нових відносин між викладачами істудентами, підвищення ролі останніх в оцінці якості досягнення поставлених навчальних цілей.Показана важливість використання компетентнісного і особистісно-орієнтованого підходів.Визначено, що виконання контрольно-діагностичних функцій може вдосконалитися завдякивпровадженню в процес навчання нових інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема, в процесіздійснення контролю та самоконтролю знань на всіх етапах навчання. Розроблено систему вимог доформування та змістовного наповнення контрольних тестів, а також методичних рекомендацій допроцесу тестування. Визначено основні переваги даного підходу, який забезпечує індивідуальність,комплексність, цілісність, об‘єктивність, адаптивність, простоту і технологічність реалізації контрольно-діагностичних функцій викладача. The realization of the Concept for the implementation of the state policy in the sphere of general secondaryeducation «New Ukrainian School» for the period until 2029 necessitates the improvement of the quality ofpedagogical education. The article provides theoretical substantiation and defines practical means ofimproving the implementation of controlling and diagnostic functions while teaching the academic discipline«General Pedagogy» to students of higher pedagogical educational institutions in Ukraine. The necessity ofusing a binary approach in the process of teaching the academic discipline «General pedagogy», which,within the existing strategy to ensure guaranteed quality of education and professional standards laid down inthe Law of Ukraine “On Higher Education”, provides for the formation of qualitatively new relationsbetween teachers and students, enhancing the role of the latter in assessing the quality of the achievement ofeducational objectives. The article shows the importance of using competence-based and student-centeredapproaches, and determines that the implementation of the controlling and diagnostic functions can beimproved by introducing new information and communication technologies into the educational process, inparticular, in the process of exercising control and self-control of knowledge acquisition at all stages oflearning. The author has worked out a system of requirements for the development and content of controltests as well as guidelines for the testing process. The paper also identifies the main advantages of thisapproach, which assures individuality, complexity, integrity, objectivity, adaptability, simplicity andmanufacturability of the implementation of the diagnostic and controlling functions of the teacher.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 60;-
dc.subjectзагальна педагогікаuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.subjectсамодіагностикаuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectgeneral pedagogyuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjecttestinguk_UA
dc.subjectself-controluk_UA
dc.subjectdiagnosticsuk_UA
dc.subjectcontroluk_UA
dc.subjectself-diagnosticsuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.titleНАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРОЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИХ ФУНКЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ СТУДЕНТАМ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА»uk_UA
dc.title.alternativeDirections of improving the implementation of controlling and diagnostic functions in the process of teaching «General Pedagogy» to studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+13.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-60-97-109254,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.