Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8960
Назва: | УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ У ПРОЦЕСІПІДГОТОВКИ В ЗАКЛАДІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
Інші назви: | Management of the system of vocational adaptation of students in the training processin a vocational schoo |
Автори: | Бачієва, Л. О. Bachiieva, L. |
Ключові слова: | управління програма професійної адаптації модель управління професійна адаптація функції управління management program of professional adaptation model of management professional adaptation management functions |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Бачієва Л. О. Управління системою професійної адаптації учнів у процесі підготовки в закладі професійної освіти / Л. О. Бачієва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 60. - С. 50-61. |
Серія/номер: | № 60; |
Короткий огляд (реферат): | У статті наведено результати теоретичного дослідження щодо розроблення моделі управліннясистемою професійної адаптації учнів на основі функцій управління (аналітична, планування,організації та мотивації, контролю). Аналітична функція передбачає аналіз отриманих у ході збиранняінформації щодо індивідуальних особливостей учнів та дозволить визначити їх здатності та шляхипідвищення якості цього процесу. Функція планування передбачає постановку основних цілей та задач,обґрунтування методологічних підходів та принципів управління професійною адаптацією учнів упроцесі професійної підготовки в закладі професійної освіти. Функція організації та мотивації в моделіпов’язана з реалізацією комплексу організаційно-педагогічних умов управління, які забезпечуютьефективність процесу професійної адаптації учнів. Функція контролю передбачає проведення контролюта діагностування стану процесу професійної адаптації за проміжними результатами. Усі елементимоделі розміщені в порядку домінування. Для реалізації моделі представлені програми: «Програма педагогічної та соціально-професійноїдіагностики особистості учнів» та «Педагогічний супровід учнів у процесі професійної адаптації».Програми реалізують комплекс організаційно-педагогічних умов професійної адаптації учнів:проведення педагогічного діагностування професійно-важливих якостей учнів із метою поетапноговідслідковування їх особистісного зростання; культивування традицій навчального закладу в процесіпідготовки учнів; забезпечення учням педагогічної підтримки в подоланні перешкод та складностей упроцесі входження в професію. The article presents the results of theoretical research on the development of a model of managementof the system of students’ professional adaptation on the basis of management functions (analytical,planning, organizational, motivational, and controlling). The analytical function involves analysis of theinformation gathered during the collection of information about the individual characteristics of students andwill allow determining their abilities and ways to improve the quality of this process. The function ofplanning involves setting the main goals and objectives, justifying the methodological approaches andprinciples of managing the professional adaptation of students in the process of vocational training in avocational education institution. The function of organization and motivation in the model considered isrelated to the implementation of the complex organizational and pedagogical conditions of management,which ensures the effectiveness of the process of professional adaptation of students. The control functioninvolves monitoring and diagnosing the state of the process of professional adaptation for interim results.The developed model has a system for placing elements and obeying the patterns. All elements of the modelare in the order of dominance: from top to bottom.To implement the model, the following programs are presented: "Program of pedagogical and social-professional diagnostics of students' personality" and "Pedagogical support of students in the process ofprofessional adaptation". The programs implement a complex of organizational and pedagogical conditionsfor the professional adaptation of students: conducting pedagogical diagnosis of the students' professionalqualities in order to gradually track their personal growth; cultivating traditions of an educationalestablishment in the process of students’ training; providing students with pedagogical support inovercoming obstacles and difficulties in the process of entering the profession. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8960 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+8.pdf | Бачієва Л. | 248,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.