Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/874
Title: | РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ІНЖЕНЕРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (20 – 30-ТІ РР. ХХ СТ.) |
Authors: | Ворох, А. О. |
Keywords: | система вищої технічної освіти технічний ВНЗ уніфікація пролетаризація зміст, форми і методи навчання у вищій технічній школі |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Ворох, А. О. Реформування системи інженерної освіти в Україні (20 – 30-ті рр. ХХ ст.): монографія. – Харків: УІПА, 2009. – 296 с. |
Abstract: | У монографії проаналізовано стан і тенденції процесів реформування інженерної освіти в Україні у 20−30-і роки ХХ ст., виявлено основні його етапи з урахуванням соціально-економічних і політичних умов, що склалися у дослідний період. Досліджено шляхи підготовки професорсько-викладацьких кадрів, джерельну базу набору абітурієнтів до вищих технічних навчальних закладів. Охарактеризовано кількісно-якісні показники й основні принципи кадрової політики. З’ясовано рівень матеріально-технічного забезпечення вищої технічної школи. У ході наукового пошуку особливий акцент зроблено на організації навчального процесу у технічних ВНЗ: на основі аналізу навчальних планів і програм розкрито зміст навчання, його динаміку, простежено відповідні зміни навчального режиму, вивчено рівень забезпечення студентів навчальною літературою тощо. Крім іншого, глибокого вивчення набули форми і методи навчання й обліку успішності у вищій технічній школі, досліджено роль виробничої практики у підготовці кваліфікованого інженера. Як підсумок, виявлено шляхи використання історичного досвіду в сучасній теорії та практиці навчання та виховання. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/874 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
monograf_Vorokh.pdf | 10,83 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.