Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/870
Название: | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНЖЕНЕРНОЇ ТА КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА КОГНІТИВНУ СФЕРУ СТУДЕНТІВ |
Авторы: | Ворох, А. О. |
Ключевые слова: | електронний навчальний курс інженерна та комп’ютерна графіка когнітивна сфера коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу рівень знань студентів |
Дата публикации: | 1-июн-2012 |
Издательство: | Бердянський державний педагогічний університ |
Библиографическое описание: | Ворох, А. О. Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні інженерної та комп'ютерної графіки та її вплив на когнітивну сферу студентів / А. О. Ворох // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - Бердянськ : БДПУ, 2012. - №2. - С. 79-85. |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена експериментальній перевірці ефективності методики використання електронного навчального курсу щодо його впливу на когнітивну сферу студентів при вивченні інженерної та комп’ютерної графіки інженерами-педагогами. Гіпотеза дослідження складається у тому, що процес навчання буде більш ефективним за умов використання електронного навчального курсу. При цьому, в якості основних критеріїв ефективності аналізувались: коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу та рівень знань студентів. Навчання вважається ефективним, якщо коефіцієнт засвоєння в експериментальній групі підвищиться після проведення педагогічного експерименту у порівнянні з коефіцієнтом до експерименту. Другим показником ефективності є підвищення рівня знань студентів в експериментальній групі. Проведене дослідження показало, що застосування електронного навчального курсу з інженерної та комп’ютерної графіки при підготовці інженерів-педагогів дозволило удосконалити освітній процес та підвищити його ефективність. Результати педагогічного експерименту підтверджують гіпотезу дослідження. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/870 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vorokh_articl_1.pdf | 136,99 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.