Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/870
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ворох, А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2012-11-21T12:38:03Z | - |
dc.date.available | 2012-11-21T12:38:03Z | - |
dc.date.issued | 2012-06-01 | - |
dc.identifier.citation | Ворох, А. О. Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні інженерної та комп'ютерної графіки та її вплив на когнітивну сферу студентів / А. О. Ворох // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - Бердянськ : БДПУ, 2012. - №2. - С. 79-85. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/870 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена експериментальній перевірці ефективності методики використання електронного навчального курсу щодо його впливу на когнітивну сферу студентів при вивченні інженерної та комп’ютерної графіки інженерами-педагогами. Гіпотеза дослідження складається у тому, що процес навчання буде більш ефективним за умов використання електронного навчального курсу. При цьому, в якості основних критеріїв ефективності аналізувались: коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу та рівень знань студентів. Навчання вважається ефективним, якщо коефіцієнт засвоєння в експериментальній групі підвищиться після проведення педагогічного експерименту у порівнянні з коефіцієнтом до експерименту. Другим показником ефективності є підвищення рівня знань студентів в експериментальній групі. Проведене дослідження показало, що застосування електронного навчального курсу з інженерної та комп’ютерної графіки при підготовці інженерів-педагогів дозволило удосконалити освітній процес та підвищити його ефективність. Результати педагогічного експерименту підтверджують гіпотезу дослідження. | uk_UK |
dc.publisher | Бердянський державний педагогічний університ | uk_UK |
dc.subject | електронний навчальний курс | uk_UK |
dc.subject | інженерна та комп’ютерна графіка | uk_UK |
dc.subject | когнітивна сфера | uk_UK |
dc.subject | коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу | uk_UK |
dc.subject | рівень знань студентів | uk_UK |
dc.title | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНЖЕНЕРНОЇ ТА КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА КОГНІТИВНУ СФЕРУ СТУДЕНТІВ | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vorokh_articl_1.pdf | 136,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.