Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/852
Назва: ОСОБИСТІСНИЙ АСПЕКТ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Автори: Лисенко, С. А.
Ключові слова: якість
вища освіта
особистісний аспект
показник якості освіти
оцінка
самооцінка
навчальні досягнення
Дата публікації: 19-лис-2012
Бібліографічний опис: Лисенко, С. А. Особистісний аспект якості вищої освіти [Текст] / С. А. Лисенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2009. - Вип. 22-23. - С. 323-331.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається одна з найважливіших проблем сучасної вищої освіти – її якість у особистісному аспекті сприйняття цього явища студентами. Було встановлено найбільш значущі ознаки поняття “якість освіти”, усвідомлювані майбутніми інженерами-педагогами за результатами опитування трьох категорій респондентів, виділених за критерієм збіжності чи розбіжності оцінки їх навчальних досягнень із боку викладачів із власною самооцінкою. Здійснений аналіз результатів анкетування дозволив виявити можливі шляхи використання особистісного бачення проблеми якості освіти для її покращення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/852
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_ Lysenko.pdf523,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.