Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, С. А.-
dc.date.accessioned2012-11-19T09:38:36Z-
dc.date.available2012-11-19T09:38:36Z-
dc.date.issued2012-11-19-
dc.identifier.citationЛисенко, С. А. Особистісний аспект якості вищої освіти [Текст] / С. А. Лисенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2009. - Вип. 22-23. - С. 323-331.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/852-
dc.description.abstractУ статті розглядається одна з найважливіших проблем сучасної вищої освіти – її якість у особистісному аспекті сприйняття цього явища студентами. Було встановлено найбільш значущі ознаки поняття “якість освіти”, усвідомлювані майбутніми інженерами-педагогами за результатами опитування трьох категорій респондентів, виділених за критерієм збіжності чи розбіжності оцінки їх навчальних досягнень із боку викладачів із власною самооцінкою. Здійснений аналіз результатів анкетування дозволив виявити можливі шляхи використання особистісного бачення проблеми якості освіти для її покращення.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectякістьuk_UK
dc.subjectвища освіта-
dc.subjectособистісний аспект-
dc.subjectпоказник якості освіти-
dc.subjectоцінка-
dc.subjectсамооцінка-
dc.subjectнавчальні досягнення-
dc.titleОСОБИСТІСНИЙ АСПЕКТ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_ Lysenko.pdf523,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.