Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8390
Название: | KEY ELEMENTS OF FORMING FUTURE MILITARY PILOTS' READINESS FOR THE INTERACTION DURING THE USE OF COMMON AIRSPACE IN THEIR PROFESSIONAL TRAINING |
Другие названия: | Ключові елементи формування готовності майбутніх пілотів військової авіації до взаємодії під час використання спільного повітряного просторуу процесі професійної підготовки |
Авторы: | Malykhina, Ya. Bratslavska, A. Малихіна, Я. А. Брацлавська, А. Ю. |
Ключевые слова: | professional interaction professional readiness special military readiness psychological readiness професійна взаємодія професійна готовність військово-спеціальна готовність психологічна готовність |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | УІПА |
Библиографическое описание: | Malykhina Ya. Key elements of forming future military pilots' readiness for the interaction during the use of common airspace in their professional training / Ya. Malykhina, A. Bratslavska // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 69. - С. 102-109. |
Серия/номер: | № 69; |
Краткий осмотр (реферат): | The article deals with the phenomena and the peculiarities of formation of future military pilots'
professional readiness for professional interaction during the use of joint airspace with other countries.
Nowadays the readiness of military aviation pilots to cooperate with their foreign-language counterparts in
airspace outside Ukraine is at the forefront of scientific research, as it is the key to successful
accomplishment by Ukrainian military pilots of relevant missions and effective cooperation with pilots and
Air Traffic Controllers (Forward Air Controllers) from other countries as well as during taking part in joint
exercises and peacekeeping operations.
The scientific literature is analyzed and the concept of readiness of a person for an activity and a future
pilot’s professional readiness for military activity is defined.
It is established that military pilots' readiness for professional interaction while using common
airspace ensures the pilot's ability to perform tasks in the common airspace. This kind of readiness is
composed of a psychological component; cognitive component; operational component; personalityproductive component; and a language component that reflects the cadet's level of foreign language
proficiency required for successful completion of their professional tasks.
Increasing the level of the readiness requires from a future military pilot an adequate level of militaryspecific skills, psychological skills, and English proficiency at NATO STANAG 6001 Level 2 and ICAO
Level 4.
It is emphasized that the achievement by future military pilots of high level of readiness for
professional interaction while using common airspace is the main task of the Aviation English Department of
KhNAFU, which it successfully accomplished in cooperation with the military-special departments of the
University and the Department of Military Psychology. For this purpose, a variety of advanced techniques
and teaching methods such as simulator training on different types of aircraft (Mi-8, L-39, An-26 simulators)
are used in the course of the future military pilots professional training. У статті розглянуто поняття готовності майбутніх льотчиків військової авіації до професійної взаємодії під час використання спільного з іншими країнами повітряного просторута особливості її формування. На сучасному етапі готовність льотчиків військової авіації до співпраці з іншомовними колегами у повітряному просторі за межами України виходить на передній план наукових досліджень, оскільки вона є запорукою успішного виконання українськими військовими пілотами відповідних завдань та ефективної співпраці з льотчиками і диспетчерами (офіцерами бойового управління) з інших країн світу під час спільних навчань та миротворчих операцій. Проведено аналіз наукової літератури тавизначено поняття «готовність» людини до діяльності та готовності майбутнього військового льотчика до професійної діяльності. Встановлено, що готовність військових льотчиків до професійної взаємодії під час використання спільного повітряного простору забезпечує здатність льотчика до виконання завдань у спільному повітряному просторі. Доведено, що така готовність має у своєму складі такі компоненти: психологічний компонент; когнітивний компонент; операційно-діяльнісний компонент; особистіснорезультативний компонент; та мовний компонент, що відображає рівень володіння курсантом ВЗВО іноземною мовою, необхідний для успішного виконання задач у професійній діяльності. Виявлено, що підвищення рівня готовності до професійної взаємодії з іноземними колегами вимагає від майбутнього військового льотчика належного рівня військово-спеціальних навичок, психологічних навичок та володіння англійською мовою на рівні 2 за стандартами NATOSTANAG 6001 та рівні 4 за шкалою ICAO. Наголошуються, що досягнення майбутніми військовими пілотами високого рівня готовності до професійної взаємодії під час використання спільного повітряного простору є основним завданням кафедри авіаційної англійської мови ХНУПС, яке вона успішно виконує у співпраці з військовоспеціальними кафедрами університету та кафедрою військової психології. Для цієї мети використовуються різноманітні новітні технології та методи навчання. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8390 |
ISSN: | 2074-8922 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | Ya. Malykhina1 , A. Bratslavska | 261,61 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.