Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8363
Назва: | ALGORITHM OF DEVELOPMENT OF INTERNATIONAL TRAINING PLAN FOR PREPARATION OF FASHION DESIGNERS WITH ACCOUNT OF INTERCULTURAL COMPETENCE FORMING |
Інші назви: | Алгоритм розробки міжнародного навчального плану підготовки fashion дизайнерів для формування міжкультурної компетентност |
Автори: | Ryabchikova, K. Nechipor, S. Рябчикова, К. М. Нечіпор, С. В. |
Ключові слова: | intercultural competence fashion design nonlinear system analysis міжкультурна компетентність fashion дизайн нелінійний системний аналіз |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Ryabchikova K. Algorithm of development of international training plan for preparation of fashion designers with account of intercultural competence forming / K. Ryabchikova, S.Nechipor // // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 64. - С. 164-176. |
Серія/номер: | № 64; |
Короткий огляд (реферат): | The purpose of this article is to create common approaches to the development of curricula for the
training of fashion designers, taking into account the formation of intercultural competencies on the basis of
analysis of the basic functions of the activity, a systematic approach to the formation of general and special
professional competencies, structural and logical links between the main modules that form competence. The
main method in this case was the method of system analysis with nonlinear relationships in the formation of
a complex of professional competencies, taking into account the intercultural component. The main criterion
is the formation of basic descriptors in the form of knowledge, skills, communications, autonomy and
responsibility. Based on the analysis of the curricula for the training of fashion designers in the countries of
Europe, Asia, Africa, a non-linear system of forming integral competence has been developed that takes into
account the provision of intercultural competence at different stages of preparation for effective work in
conditions of other cultures or multicultural environments. The proposed system involves two levels of
formation of intercultural competencies in the form of general professional and specially professional part.
Formation of intercultural competence can be realized in the form of a sequential, parallel or non-linear
elemental scheme. The basic competencies of a specialist in design of clothing are distinguished. They are
composed of generally scientific competence, computer and information competence, cultural enlightenment
competence, artistic competence, communicative competence with their intercultural parts in addition with
common intercultural competence. Highest level include competence in choice of materials, projecting
competence, technology competence, organization competence, business competence with their intercultural
parts in addition with special intercultural competence. The presented competencies, in combination with
intercultural components, are consistent with the main functions of the specialist in the field of design. Метою статті є створення спільних підходів до розробки навчальних планів підготовки дизайнерів одягу з урахуванням формування міжкультурних компетентностей на основі аналізу основних функцій діяльності, системного підходу до формування загальних та спеціальних професійних компетентностей, структурних та логічних зв'язків між основними модулями, які формують компетентність. Основним методом у даному випадку був метод системного аналізу з нелінійними зв’язками при формуванні комплексу професійних компетентностей з урахуванням міжкультурної складової. Головним критерієм є формування базових дескрипторів, таких як знання, уміння, комунікації, автономія та відповідальність. На основі аналізу навчальних програм підготовки дизайнерів моди в країнах Європи, Азії, Африки розроблена нелінійна система формування інтегральної компетентності, яка враховує забезпечення міжкультурної компетентності на різних етапах підготовки фахівця в умовах інших культур або багатокультурного середовища. Запропонована система передбачає два рівні формування міжкультурних компетентностей у формі загальної професійної та спеціальної професійної складової. Формування міжкультурної компетентності може бути реалізовано у вигляді послідовної, паралельної або нелінійної елементної схеми. Виділено основні компетентності фахівця з дизайну одягу. Вони складаються з загальнонаукової, комп'ютерної, інформаційної, культурологічної, художньої, комунікативної компетентностей з їх міжкультурними компонентами, а також загальної міжкультурної. Найвищий рівень включає компетентність у виборі матеріалів, проектувальну, технологічну, організаційну, ділову компетентності з їхніми міжкультурними складовими, а також особливу міжкультурну. Представлені компетентності, у поєднанні з міжкультурними компонентами, узгоджуються з основними функціями майбутнього фахівця у сфері дизайну. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8363 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | Ryabchikova Katerina1 , Nechipor Svitlana | 315,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.